Toiminnanjohtaja Hanna-Leena Hemming on jättänyt tehtävänsä

Toiminnanjohtaja Hanna-Leena Hemming on jättänyt tehtävänsä Suomen Ekonomien toiminnanjohtajana. Syynä ovat liiton toimintaan ja sen kehittämiseen liittyvät näkemyserot hallituksen kanssa.

"Liittomme toimintaa on kyetty Hanna-Leenan aikana viemään eteenpäin. Kiitämme häntä näistä vuosista”, Suomen Ekonomien puheenjohtaja Timo Saranpää sanoo.

”Olen iloinen, että olen saanut olla mukana kehittämässä ekonomien toimintaa liiton upean henkilöstön kanssa. Toivon järjestölle menestyksekkäitä vuosia”, Hanna-Leena Hemming sanoo.

Liitto käynnistää uuden toiminnanjohtajan etsimisen välittömästi.

Timo Saranpää, puheenjohtaja, puh. 050 523 6005
Hanna-Leena Hemming, puh. 050 511 3048