Toiminnanjohtaja Hanna-Leena Hemming on jättänyt tehtävänsä

Toiminnanjohtaja Hanna-Leena Hemming on jättänyt tehtävänsä Suomen Ekonomien toiminnanjohtajana. Syynä ovat liiton toimintaan ja sen kehittämiseen liittyvät näkemyserot hallituksen kanssa.

"Liittomme toimintaa on kyetty Hanna-Leenan aikana viemään eteenpäin. Kiitämme häntä näistä vuosista”, Suomen Ekonomien puheenjohtaja Timo Saranpää sanoo.

”Olen iloinen, että olen saanut olla mukana kehittämässä ekonomien toimintaa liiton upean henkilöstön kanssa. Toivon järjestölle menestyksekkäitä vuosia”, Hanna-Leena Hemming sanoo.

Liitto käynnistää uuden toiminnanjohtajan etsimisen välittömästi.

Timo Saranpää, puheenjohtaja, puh. 050 523 6005
Hanna-Leena Hemming, puh. 050 511 3048

Suomen Ekonomeilta lahjoitus juhlavuottaan viettävälle Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoululle27.10.2017 14:05Tiedote

Suomen Ekonomit ojentaa 50 000 euron lahjoituksensa Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoululle Yliopistopäivillä, joita tänä vuonna 50-vuotisjuhliaan viettävä kauppakorkeakoulu isännöi. Lahjoitus on osa Ekonomien valtakunnallista puolen miljoonan euron panostusta, jolla liitto haluaa osaltaan varmistaa kauppatieteellisen koulutuksen ja tutkimuksen korkean laadun.