Toivokirjavinkit jakoon - Maailman mielenterveyspäivänä 10.10.2017

Maailman mielenterveyspäivää, ensi tiistaina 10.10.2017, vietetään Toivoa kirjallisuudesta -teemalla. Päivän viettoon voi osallistua jakamalla omat toivokirjavinkkinsä somessa tai livenä eri puolilla Suomea järjestettävissä tapahtumissa.

Epävarmassa maailmassa toivolla on tilausta. Kulttuuri ja kirjallisuus voivat antaa toivoa, iloa ja voimaa elämään.

Mieli ja Aleksis kivi kohtaavat Kampissa

Helsingin Kampissa järjestetään koko päivän kestävä Toivoa kirjallisuudesta -tapahtuma, jossa voi vaihtaa toivokirjavinkkejä, lainata toivoa antavaa kirjallisuutta sekä tavata kirjailijoita. Tutustu Helsingin ohjelmaan tai katso mitä oman alueesi tapahtumat: mielenterveysseura.fi/toivoakirjallisuudesta.

Helsingin tapahtuman järjestävät Suomen Mielenterveysseuran kanssa yhteistyössä Suomalaisen Kirjallisuuden Seura ja Helsingin Kaupunginkirjastot.

Lisätietoja:

Jutta Kajander, Suomen Mielenterveysseuran viestintä, jutta.kajander@mielenterveysseura.fi, 040 8014429