Toto-pelien peliaika pitenee

Toto-pelien peliaika pitenee tiistaista 10.10. alkaen lähes ympärivuorokautiseksi.

- Yöpelaamisen mahdollisuutta on kysytty todella paljon vuosien mittaan. Asiakkaat ovat toivoneet myös sitä, että pelit voisi jättää aikaisemmin pelipisteissä. Iloksemme voimme nyt toteuttaa nämä toiveet, kertoo Toto-pelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna Veikkauksesta.

Peliaika on ennen muutosta alkanut aamulla kello 9 ja päättynyt 30 minuuttia viimeisen avoimen kohteen voitonmaksun avaamisen jälkeen. Jatkossa pelaaminen ja voittojen lunastaminen alkaa pelipisteissä kello 7.30 ja päättyy keskiyöllä kello 00.00. Jos puolenyön jälkeen kuitenkin on avoinna olevia kohteita, pelaaminen voi jatkua viimeistään kello 1:een yöllä.

Verkkopalvelu veikkaus.fi:ssä pelaaminen on jatkossa mahdollista joka päivä kello 7.30-06.00. Poikkeuksen tekevät sunnuntain ja maanantain välinen yö, jolloin pelaamisessa on tauko kello 00.00-1:30 ja Ruotsin ATG:n kolmen vartin katko öisin kello 04-04:45.

- Toto palvelee jatkossa pelaajia lähes koko ajan, joten asiakkailla on mahdollisuus pelata ja psyykata seuraavien päivien lähtöjä lähes kellonajasta riippumatta. Peliaika pitenee lähes yhdeksän tuntia Toimintamalli yhtenäistää Veikkauksen tuotteiden pelaamista yöllä ja parantaa asiakkaiden palvelua, kertoo Juha Ahjolinna.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.