Toto75:ssä ennätysviikonloppu: suomalaispelaajille voittoina yli 1,5 miljoonaa euroa

Suomalaispelaajat kahmivat ennätysmäärän voittoja Ruotsin Bergsåkerissa ravatulla Toto75-kierroksella lauantaina 26.8.

Veikkauksen asiakkaille jaettiin voittoja lauantain Toto75-kierroksella yhteensä yli 1,5 miljoonan euron arvosta. Yli 50 000 euron voittoja tuli Suomeen peräti 16 kappaletta, joista kaksi meni peliporukoille. Voitot matkasivat eri puolille Suomea: Helsinkiin, Tampereelle, Kuusankoskelle, Turkuun, Mynämäelle, Kaustiselle ja Mikkeliin.

Kyseessä on todella poikkeuksellisen suuri määrä ravipelivoittoja näin pienessä ajassa.

– En muista, että koskaan aiemmin olisi saatu näin runsaasti ja näin suuria voittoja yhden viikonlopun aikana, kommentoi Veikkauksen totopelien tuotepäällikkö Juha Ahjolinna Bergsåkerin voittosumaa.

– Suomalaispelaajat ovat selvästi erinomaisia Toto-asiantuntijoita, Ahjolinna kehuu.

Elliann suurin yllättäjä Bergsåkerissa

Toto75-kierroksen pelatuimmaksi hevoseksi 65 % peliosuudella luotettu Propulsion joutui tyytymään kolmanteen sijaan, kun voittoon paineli Wilhelm Paalin ohjastama kakkossuosikki Ringostarr Trebb.

Suosikeista pintansa pitivät Månprinsen A.M. ja Officer C.D. Suurimmasta yllätyksestä vastasi Sofie Frilénin ohjastama Elliann, joka voitti neljännen kohteen ainoastaan 2 % pelattuna.

7 oikein -voittoluokan jakosumma yli 8,5 miljoonaa euroa

Bergsåkerin Toto75:ssä oli jaossa yli 5 000 000 euroa extraa Multijackpotissa, minkä johdosta 7 oikein -voittoluokan jakosumma kasvoi yli 8,5 miljoonaan euroon.

– Veikkauksen asiakkaiden kiinnostus Bergsåkerin Toto75-Multijackpotiin oli suurta, Juha Ahjolinna kertoo.

Katso täältä Bergsåkerin Toto75-tulokset ja voitonjako.

Turuntie 42