Totosta 100 000 euron voitto Lempäälään

Lempääläisen Toto-pelaajan viikko alkoi hienosti hänen laadittua maanantai-iltana Toto64-rivin Ruotsin Mantorpin raveihin. Taitavan suomalaispelaajan rivi oli pelattu vain ylimpään kuusi oikein -voittoluokkaan ja pelistä löytyi täysosuma. Näin 40 143,30 euron arvoinen täysosuma 2,5-kertaistui 100 358,25 euron voitoksi.

Lempääläisen voittorivi oli laadittu hajotuspelinä Veikkaus.fi :ssä. Hän saa suurvoiton suoraan pankkitililleen.

Totossa ja raviurheilussa kesä on vauhdikkainta aikaa, ja kesäsesongin aikana Veikkauksen Totosta on tullut muitakin suuria voittoja. Kesäkuun alussa espoolainen nettipelaaja voitti  kuluvan vuoden suurimman Toto-potin 216 840 euroa.

Lisäksi keuruulainen nettipelaaja voitti juhannuksena Härmän juhannusraveista 150 428 euroa.

www.veikkaus.fi/toto

Toto64

Toto64-peliä pelataan useana päivänä viikossa Ruotsiin. Pelissä valitset kuuteen ennakkoon ilmoitettuun lähtöön voittajahevoset. Voittoon on mahdollisuus 6-, 5- ja 4 oikein -tuloksilla. Pelaaja voi osallistua vain 6 oikein -voittoluokkaan, jolloin mahdollinen voitto maksetaan 2,5-kertaisena.

Pienin panos on 0,10 euroa.

Toto64 Mantorp 16.7.2018

7-3-4-1-10-5