Toukokuulle suunniteltu metsäalan tapahtuma Proforest siirtyy järjestettäväksi 24.-25.9.2021

Toukokuulle suunniteltu suuri metsäalan tapahtuma Proforest siirtyy järjestettäväksi 24.-25.9.2021. Tapahtumapaikkana säilyy suunnitellusti Kalajoen lentokenttä.
Proforest kokoaa metsäalan ammattilaiset joka toinen vuosi.

Päätös johtuu Covid-19-viruksen aiheuttamasta pandemiatilanteesta. Vaikka uutiset koronarokotuksista ovat toiveikkaita, vaikuttaa pandemia edelleen näytteilleasettajien ja kävijöiden mahdollisuuksiin valmistautua ja osallistua keväälle suunniteltuun tapahtumaan. Siirtopäätös tehtiin näytteilleasettajien ja läheisimpien yhteistyökumppaneiden kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta.

”Haluamme toteuttaa tapahtuman sen ansaitseman arvon mukaisesti ja kutsua metsäalan toimijat koolle, kun tapahtumaan on jälleen turvallista osallistua”, kiteyttää Expomark Oy:n toimitusjohtaja Tomi Niemi.

Kolmatta kertaa järjestettävä Proforest-tapahtuma on lunastanut oman paikkansa Suomen metsäalan tapahtumien joukossa.

”Tapahtumiemme perusta on tuoda yhteen alan tärkeimmät yritykset, osaajat ja toimijat, toivotamme siis kaikki metsäalasta kiinnostuneet tervetulleeksi Kalajoen syksyyn”, lisää Niemi.

Proforest – metsäalan suurtapahtuma Kalajoella 24.-25.9.2021

Lisätietoja: Expomark Oy
toimitusjohtaja Tomi Niemi, 040 765 6248, tomi.niemi@expomark.fi
myyntipäällikkö Marko Masalin, 044 055 5560, marko.masalin@expomark.fi
ohjelma- ja markkinointipäällikkö Tiina Aho, 040 588 2974, tiina.aho@expomark.fi

Proforest kokoaa metsäalan ammattilaiset joka toinen vuosi.

Tapahtuman toteutuksesta vastaa ammattitapahtumiin erikoistunut Suomen Messut Osuuskuntaan kuuluva Expomark Oy.