Trust International B.V

Trust International B.V. allekirjoittaa sopimuksen Despecin kanssa ja vahvistaa asemaansa Pohjoismaissa

Lainaus Trustilta: "Olemme ylpeitä voidessamme ilmoittaa tästä strategisesta pohjoismaisesta kumppanuudesta Despecin kanssa, minkä ansiosta pääsemme uusille markkinoille ja kanaviin, joissa voimme yhdessä laajentaa toimintaamme - erityisesti B2B-markkinoilla.

Despec on vahva jakelija, jolla on vankka historia Pohjoismaissa, ja se antaa meille Trustissa laatua ja kestävyyttä, jota tarvitsemme tulevaa liiketoimintaamme varten.

Odotamme innolla kehitystä ja kasvua yhdessä Despecin kanssa."

Trust Nordics -yhteyshenkilö:

Gjermund Stensvold, Pohjoismaiden B2B-päällikkö
Gjermund.stensvold@trust.com/ +47 91 73 76 80

Lainaus Despeciltä:
"Trust tarjoaa tuotteita, jotka sopivat hyvin Despecin tuotevalikoimaan. Ne ovat loppukäyttäjälle edullisia, luotettavia ja monissa tapauksissa kestävämpiä vaihtoehtoja.

Trustin uudelleenkäynnistyminen markkinoilla ja sen keskittyminen entistä enemmän B2B-markkinoihin tekevät tuotteista erittäin kiinnostavia monille jälleenmyyjillemme. Seuraamme innolla heidän kehitystään ja odotamme innolla pitkää ja antoisaa kumppanuutta!"

Yhteydenotot liittyen Ruotsiin ja Suomeen:
Erik Johanson, Pohjoismaiden tuotepäällikkö IT, Ergonomia ja terveys
ej@despec.se/ +46 8 449 59 03

Tietoa Trust Internationalista:

Trust on maailmanlaajuinen yritys, jonka tehtävänä on luoda reiluja digitaalisia lisävarusteita - reiluja ihmisille, reiluja planeetallemme ja reiluun hintaan.

Olemme sitoutuneet tekemään yhteistyötä vähittäismyynti- ja valmistuskumppaneidemme kanssa, jotta voimme tehdä älykkäitä muutoksia tuotantoon, toimintaan ja tuotevalikoimaan.

Trust tarjoaa valikoiman kohtuuhintaisia tuotteita kannettaviin tietokoneisiin, pelilaitteisiin, tabletteihin, pöytäkoneisiin, älypuhelimiin, televisioihin ja koteihin. Trust-tuotteita on saatavilla 50 maassa paikallisista kaupoista suuriin elektroniikan vähittäismyyjiin, tavarataloihin, supermarketteihin ja verkkokauppoihin.

Tietoja Despecistä:

Despec perustettiin vuonna 1992 Tanskassa, ja sen jälkeen se on toiminut kaikissa Pohjoismaissa. Nykyään yrityksellä on yli 150 työntekijää Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Suomessa ja Islannissa

Despec tarjoaa laajan ja monipuolisen tuotevalikoiman sekä erilaisia palveluja, joiden tavoitteena on tarjota asiakkaille ja toimittajille täydellinen jakeluratkaisu, jonka avulla ne voivat saavuttaa täyden potentiaalinsa omilla markkinoillaan.

Trust Nordics -yhteyshenkilö:
Gjermund Stensvold, Pohjoismaiden B2B-päällikkö
Gjermund.stensvold@trust.com / +47 91 73 76 80

Yhteydenotot liittyen Ruotsiin ja Suomeen:
Erik Johanson, Pohjoismaiden tuotepäällikkö IT, Ergonomia ja terveys
ej@despec.se / +46 8 449 59 03