TTN Sähköpalvelu Oy ja O/Y Valiosähkö A/B ovat yhdistäneet voimansa uuteen sähkö- ja teleurakointialalla toimivaan Sähköpare -konserniin

Lehdistö- ja asiakastiedote 4.12.2017 / julkaisuvapaa heti. TTN Sähköpalvelu Oy ja O/Y Valiosähkö A/B ovat yhdessä Aronia Group Oy:n kanssa perustaneet Sähköpare Oy:n, joka on 1.12.2017 tehdyllä kaupalla ostanut perinteikkään helsinkiläisen sähkö- ja teleurakointialan yrityksen O/Y Valiosähkö A/B:n sekä espoolaisen sähköurakointiin erikoistuneen TTN Sähköpalvelu Oy:n osakekannat.

Uusi konsernikokonaisuus muodostaa merkittävän sähköurakoinnin ja kunnossapidon toimijan pääkaupunkiseudulle tavoitteenaan kasvaa ja laajentaa palvelutarjontaansa myös uusiin toimintoihin. Konsernin liikevaihto on yli 5 miljoonaa euroa ja se työllistää yhteensä yli 30 henkilöä.

TTN Sähköpalvelu Oy:n ja O/Y Valiosähkö A/B:n toiminta jatkuu entisellään omina yksiköinään, kaikki työntekijät jatkavat entisissä työtehtävissään ja yritysten yhteystiedot säilyvät muuttumattomina. Yhtiöiden asiakkailta ei vaadita toimenpiteitä asiaan liittyen.

Jari Ellonen, joka jatkaa edelleen O/Y Valiosähkö A/B:n toimitusjohtajana, ottaa vastatakseen myös uuden konsernin toimitusjohtajuuden. TTN Sähköpalvelu Oy:n toimitusjohtajana ja Sähköpare Oy:n varatoimitusjohtajana aloittaa Niklas Gräsbeck.

Sähköpare Oy:n osakkaina ovat TTN Sähköpalvelu Oy:n ja Oy Valiosähkö Ab:n aiemmat omistajat, jotka kaikki jatkavat Sähköpare-konsernin palveluksessa, sekä Aronia Group Oy, joka on vastannut transaktion suunnittelusta ja toteuttamisesta ja vastaa yhdessä toimivan johdon kanssa yritysjärjestelyn jälkeisestä haltuunotosta ja konsernin liiketoiminnan kehittämisestä.

Lisätietoja antavat:

Jari Ellonen