Tubecon Games kerää pelaamisen harrastajat, vaikuttajat, fanit ja ammattilaiset yhteen Tampereelle huhtikuussa 2022

Tampere-talosta tulee viihteellisen pelaamisen elämyskeskus 15.–16. huhtikuuta 2022, kun Tubecon Games tuo Tampereelle kattauksen Suomen suosituimpia vaikuttajia. Tapahtuman Early Bird -liput tulivat myyntiin torstaina 2.2.2021.

Tubecon 2019 © Tubeconin kuva-arkisto

Tampere-talo muuttuu huhtikuussa 2022 kahden päivän ajaksi kaikenlaisen pelaamisen elämyskeskukseksi, kun Pohjoismaiden suurin vaikuttajatapahtuma Tubecon laajenee Tampereelle. Tubecon Games kokoaa yhteen Suomen tunnetuimmat vaikuttajat, heidän faninsa sekä harraste- ja ammattipelaajat.

”On hienoa päästä järjestämään tämä kauan odotettu suurtapahtuma Tampere-talossa ja kutsua peliharrastajia ja vaikuttajia eri puolilta Suomea viettämään aikaa yhdessä pelaamisen merkeissä”, kertoo Tampere-talo Oy:n liiketoimintajohtaja Mika Nevalainen.

Tapahtuman osallistujat pääsevät tapaamaan, seuraamaan ja haastamaan eri peleissä peli- ja somemaailmasta tuttuja vaikuttajia. Tapahtumassa ovat mukana mm. Lakko, IlariPro, Jaakko Parkkali, Jennysvoices, Namikolinx, Boheemi, Mikirotta, PAQPA, IlariPro, MrJallu101, Neddeplays, Tinke, Niko & Santtu ja monia muita.

”Tubecon Games tarjoaa viihteen, elämysten, pelien, turnausten, ohjelmanumeroiden ja Meet & Greet -fanitapaamisten lisäksi Suomen parasta e-sports viihdettä. Ohjelma ja sisältö on rakennettu sekä nuoremmalle että vanhemmalle sukupolvelle ja tavoitteenamme on luoda tapahtumasta jokavuotinen viihteellisen pelaamisen ykköstapahtuma Suomessa”, kertoo Tubeconin toimitusjohtaja Jan Grehn.

Lippuja voi ostaaTiketti.fi- ja Lippu.fi-palveluista. Early Bird -liput ovat myynnissä 31.12.2021 saakka. Myös ovelta voi ostaa pääsylippuja, ellei tapahtuma ole jo ennakkoon loppuunmyyty.

Tubecon Games tarjoaa ohjelmaa kaikenikäisille, mutta tapahtumassa on myös erillisiä ikärajallisia alueita, joissa sisäänpääsyyn vaaditaan joko 16 tai 18 vuoden ikää. Tapahtuman ohjelma on esitelty Tubeconin verkkosivuilla.

Päiväkohtaiset ohjelmanumerot julkaistaan lähempänä tapahtumaa. Tapahtuman järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Tubecon Games oli tarkoitus järjestää Tampere-talossa jo 20.–21. elokuuta 2021, mutta tapahtuma jouduttiin perumaan koronarajoitusten vuoksi. Vuoden 2021 tapahtumaan ostetut liput käyvät vuoden 2022 tapahtumaan sellaisenaan.

Tubecon 2019 © Tubeconin kuva-arkisto

Lumikuningatar-jääshow’n kansainväliset luistelutähdet ja eturivin tanssijakaarti julkaistu – katso ensikuvat rooliasuissa15.12.2021 09:15:07 EET | Tiedote

H.C. Andersenin Lumikuningatar-satuun perustuva jääshow saa ensi-iltansa uudenvuodenpäivänä Tampereen Nokia Arenalla. Taitoluistelija Kiira Korven tähdittämää esitystä on valmisteltu ahkerasti, ja kaikki esiintyjät roolihahmoineen on nyt julkaistu. Kotimainen Lumikuningatar on maailmankin mittakaavassa poikkeuksellinen kulttuurituotanto, joka yhdistää taitoluistelua, tanssi- ja näyttämötaidetta sekä jääkiekkoa.