Tulevaisuuden liikenne Kasvupolulla yritykset verkostoituvat alan huippujen kanssa

Tulevaisuuden liikenne Kasvupolulle haetaan mukaan yrityksiä, joilla on innovatiivisia älykkään liikenteen ratkaisuja. Ratkaisut voivat liittyä muun muassa raskaan liikenteen ja joukkoliikenteen automatisointiin sekä sähköistämiseen.

Kasvupolku®-kumppanit Destia, Innovestor, ITS Finland, Ladec, Siemens, Tampereen kaupunki ja Väylävirasto tarjoavat yhteistyö-, verkostointi- ja investointimahdollisuuksia kasvuyrityksille.

Tulevaisuuden liikenne Kasvupolku®-sparrauksesta saat apua muun muassa koronapandemiasta selviämiseen, rahoitusosaamisen kartuttamiseen sekä myyntiin ja markkinointiin. Sparrauksen lisäksi Kasvupolku®-kumppanit Destia, Innovestor, ITS Finland, Ladec, Siemens, Tampereen kaupunki ja Väylävirasto tarjoavat yhteistyö-, verkostointi- ja investointimahdollisuuksia kasvuyrityksille.

Kasvupolku®-sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki yritykset, joilla on y-tunnus ja vahva tahto kasvattaa liiketoimintaa. Sparraus on maksutonta kaikille mukaan valituille yrityksille.

– Sparraajat antavat konkreettisia neuvoja ja avaavat verkostojaan. Sparraus ei siis ole vain liiketoimintamallin viilaamista vaan johdattelua potentiaalisten kumppanien ja asiakkaiden puheille, kaksi kertaa sparraukseen osallistuneen kasvuyritys Secappin liiketoimintajohtaja Jani Lehtinen sanoo.

JOKAINEN KASVUPOLULLE MUKAAN VALITTU KASVUYRITYS:

• saa henkilökohtaista sparrausta liiketoimintaan kahdessa sparrauspäivässä.
  • tapaa yrityskohtaisesti valitut 5–8 eri alojen asiantuntijaa eli sparraajaa.
  • verkostoituu alueellaan/toimialallaan ja valtakunnallisesti merkittävien kumppaneiden kanssa.
  • voi halutessaan kisata Vuoden kasvuyritys -tittelistä.

HAKU JA VALINNAT

Hakuaika Tulevaisuuden liikenne Kasvupolulle on 4.1.-17.3.2021. Täytä hakemus Kasvu Openin verkkosivuilla, ja hae mukaan Tulevaisuuden liikenne Kasvupolulle. Hae mukaan tästä.

Tulevaisuuden liikenne Kasvupolulle valitaan mukaan 15 kasvuyritystä. Valinnat tekee Kasvupolun tuomaristo. Tuomaristo koostuu Kasvupolku®-kumppaneiden edustajista, jotka valitsevat sparrattavat yritykset hakemusten perusteella.

Kasvupolkujen tuomaristot arvioivat kasvuyrityksiä kriteereillä: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt. Kriteerit ovat samat kaikilla Kasvu Openin Kasvupoluilla.

Tulevaisuuden liikenne Kasvupolun kumppanit ovat: Destia, Innovestor, ITS Finland, Ladec, Siemens Mobility, Tampereen kaupunki ja Väylävirasto.

Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä hakuajan jälkeen.

LISÄTIETOJA KASVUPOLUSTA:

Katri Rutanen
katri.rutanen@kasvuopen.fi

LISÄTIETOJA NETISSÄ: Tulevaisuuden liikenne Kasvupolku®

Kasvu Open on kaikille yrityksille avoin ja maksuton kasvun sparrausohjelma.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, DNA, TT-säätiö, Technopolis, Innovestor, Keski-Suomen Liitto, Business Jyväskylä, Varma, Kauppalehti, KPMG, Kauppakamari, Rastor-instituutti ja AWS.