Philips Lighting

Tulevaisuuden valaistusta – Philips Lighting valaisee Vantaan Kaivokselan Lexus-myymälän autobrändille kustomoituna

Philips Lighting on toimittanut uudenlaisen valaistuskonseptin Vantaan Kaivokselan Lexus-myymälään.

Lexus tunnetaan paitsi edistyksellisistä, tyylikkäistä ja laadukkaista automalleistaan, myös erinomaisesta palvelutasostaan. Lexus Kaivokselan uudistuneet toimitilat tukevat ensiluokkaisen asiakaskokemuksen syntymistä. Suuri sininen L-kirjaimen muotoinen Philips ColorKinetics -valaistus katossa viittaa Lexuksen L-Finesse-muotoilufilosofiaan. Kun tilassa järjestetään esim. asiakastilaisuuksia, voi L-kirjaimen ja alas lasketun katon valon väriä muuttaa helposti. Lisäksi Philips Lighting toimitti myymälään kohdevalaisimet ja alasvalot.

Maajohtaja Piia Hänninen Philips Lighting Finland Oy:stä on erittäin tyytyväinen lopputulokseen. ”Valaistuksen avulla voimme luoda Lexus-brändille sen korkean laadun vaatimat puitteet ja luoda miellyttävän ympäristön, jossa on helppo asioida. Suunnittelussa on kuunneltu asiakasta ja onnistuttu räätälöimään juuri Lexuksen näköinen lopputulos”, Hänninen kertoo.

”Uuden Lexus-myymälämme sisustuksessa valaistuksella on merkittävä rooli. Valoilla pystytään luomaan mukava harmoninen tunnelma myymälään ja valaistuksella myymälä on saatu jaettua eri osastoihin. Autot on valaistu kirkkailla spoteilla ja niiden yhteyteen on tuotu ledinauhalla myös hieno muunneltavissa oleva värimaailma. Toisaalta taas asiakaslounge-tilassa on mukava lämmin valaistus”, toteaa Lexus Kaivokselan myyntipäällikkö Pasi Hagström.

Hagström tarkentaa: ”Auton värin valitsemista helpottaa myös saatavissa oleva luonnonvalo eli ei tarvitse lähteä värimallin kanssa ulkoilmaan katsomaan miltä väri siellä näyttää. Totta kai myös sähkön säästäminen nykyaikaisen leditekniikan ansiosta on merkittävä asia.”

Philips Lighting Finland Oy
Piia Hänninen
piia.hanninen@philips.com

Tietoja julkaisijasta

Philips Lighting (Euronext Amsterdam ticker: LIGHT) on globaali toimija valaistustuotteiden, -järjestelmien ja -palveluiden alalla. Innovaatiomme luovat arvoa asiakkaillemme, tarjoavat rikkaita käyttäjäkokemuksia ja parantavat elämänlaatua. Toimimme sekä ammatti- että kuluttajamarkkinoilla ja olemme johtava esineiden internetiä (IoT) kotien, rakennusten ja julkisten tilojen valaistuksessa hyödyntävä yritys. Vuonna 2016 myyntimme oli 7,1 miljardia euroa ja työllistimme noin 34 000 henkilöä yli 70 maassa. Uutisia Philips Lightingista löytyy täältä: http://www.lighting.philips.fi/yritys/newsroom/tiedotteet.html ja Twitterissä tunnuksella @Lighting_Press.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Philips Lighting

Philips Lighting vaihtaa nimekseen Signify – Philips-brändi säilyy tuotteissa jatkossakin16.3.2018 09:45:24 EET | Tiedote

Eindhoven, Alankomaat – Maailman johtava valaistusratkaisujen asiantuntija ja toimittaja Philips Lighting (Euronext: LIGHT) ilmoittaa aikomuksestaan muuttaa yrityksen nimeksi Signify. Yhtiön uuden nimen valintaan on vaikuttanut valon älykkyys, joka yhdistää ja välittää merkityksiä. Yhtiö jatkaa maailman luotetuimman valaistusbrändin Philipsin käyttämistä tuotteissaan jatkossa Royal Philipsin kanssa tehdyn lisenssisopimukseen mukaisesti. “Olemme innoissamme voidessamme julkistaa uuden nimemme osana laajempaa muutosmatkaamme”, sanoo Philips Lightningin toimitusjohtaja Eric Rondolat. “Yhtiömme uusi nimi ilmaisee selkeästi strategisen visiomme. Samalla se on erinomainen mahdollisuus esitellä uusi ja ainutlaatuinen yritysilmeemme, joka auttaa meitä entisestään yhdistämään noin 32 000 työntekijäämme. Samalla jatkamme ylpeinä Philips-brändin hyödyntämistä tuotteissamme.” Philips Lightingin juuret ulottuvat 125 vuoden päähän, jolloin Frederik ja Gerard Philips perustivat yrityksen Eindhovenin

Pidennä kesäiltoja Philipsin Abelia LED-lyhdyillä12.6.2017 13:05:35 EEST | Tiedote

Philips Lighting on juuri tuonut markkinoille ladattavan ja langattomasti toimivan Abelia-lyhdyn. Abelian valoa voi himmentää oikean tunnelman saavuttamiseksi ja se on suunniteltu kestämään sääolosuhteita. Näiden ominaisuuksien ansiosta Abelia-lyhty on ideaali kotipihan tarkoituksiin, kuten terassikäyttöön, puutarhaan tai parvekkeelle. Abelia toimii mainiosti myös kodin ulkopuolella – esimerkiksi puistoissa, telttaretkillä sekä festivaaleilla. Lyhty ei vaadi tulta ja on lisäksi sateenkestävä.