Tummaa suklaata ja marjajuomaa lämpimiin hetkiin: Cupsolo-uutuudet maistuvat koko perheelle!

Pauligin Cupsolo-kapselivalikoima täydentyy säiden viiletessä herkullisilla uutuuksilla. Muumi Marjajuoma ja täysin laktoositon Tazza Dark -kaakaojuoma tarjoavat vaihtoehtoja perheen yhteisiin hetkiin.

Cupsolo-uutuudet

Muumi Marjajuoma on mustikan ja karhunvadelman makuinen lämmin mehujuoma, jonka pakkauksessa seikkailevat Muumilaaksosta tutut hahmot.

Tazza Dark on Cupsolo Tazza -kaakaojuomasarjan uutuus.  Tummansuklainen kaakaojuoma on ensimmäinen täysin laktoositon Cupsolo-juoma. Maultaan se on vähemmän makea ja täyteläinen.

Asiakkaiden toiveesta vähälaktoosisia vaihtoehtoja

Lähes viidesosa suomalaisista kärsii laktoosin aiheuttamista vaivoista. Paulig vastaa Cupsolo-käyttäjien toiveisiin ja tuo ensimmäisenä vähälaktoosiset vaihtoehdot kapselilaitteisiin. Vähälaktoosiset tuotteet tunnistaa pakkauksen”low lactose”-merkinnästä.

Matleena Turkia
Brand Manager
Kahvidivisioona, Paulig Group
Puh: +358 50 344 1821
matleena.turkia@paulig.com

Pirjo Hästbacka
Viestintäpäällikkö
Kahvidivisioona, Paulig Group
Puh: 050 356 8 359
pirjo.hastbacka@paulig.com

Cupsolo-uutuudet

Paulig-konsernin Kahvidivisioona on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, HoReCa-sektorille kuin työpaikoille Paulig Professional -liiketoimintayksikön kautta. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Paulig Brazil ja Paulig Mundo sekä kahvijuoma Paulig Frezza ja kaakaojuoma Paulig Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Presidentti ja Paulig Classic -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Yhtiön kahvipaahtimot sijaitsevat Helsingin Vuosaaressa ja Venäjän Tverissä. Vuosaaren Paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.

www.paulig.fi