Tunnelmia Harppuunakorttelin harjannostajaisista

Perjantaina 15.9.2017 Harppuunakorttelissa vietettiin Harppuunaparkin ja korttelitalon harjannostajaisia.

Tunnelmia Harppuunakorttelin harjannostajaisista Kuva: Assemblin Oy

Perjantaina 15.9.2017 Harppuunakorttelissa vietettiin Harppuunaparkin ja korttelitalon harjannostajaisia. Työmaa-alueella korttelitalossa kuultiin puheenvuoroja muun muassa Merimieseläkekassan hankkeen projektipäällikkö Matti Jokiselta ja toimitusjohtaja Kari Välimäeltä, NCC:n Länsi-Suomen toimialajohtaja Esa Lehmusvuorelta ja vastaava mestari Roope Mäkiseltä sekä Turun kaupungin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Olli Mannilta.

Harppuunakorttelia rakennetaan yhdessä Merimieseläkekassan ja muiden allianssikumppaneiden kanssa. Uudiskohteessa rakennetaan eri vaiheissa 13 rakennusta käsittävä asuintalokortteli autohalleineen ja piha-alueineen.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.