Tunnelmia Harppuunakorttelin harjannostajaisista

Perjantaina 15.9.2017 Harppuunakorttelissa vietettiin Harppuunaparkin ja korttelitalon harjannostajaisia.

Tunnelmia Harppuunakorttelin harjannostajaisista Kuva: Assemblin Oy

Perjantaina 15.9.2017 Harppuunakorttelissa vietettiin Harppuunaparkin ja korttelitalon harjannostajaisia. Työmaa-alueella korttelitalossa kuultiin puheenvuoroja muun muassa Merimieseläkekassan hankkeen projektipäällikkö Matti Jokiselta ja toimitusjohtaja Kari Välimäeltä, NCC:n Länsi-Suomen toimialajohtaja Esa Lehmusvuorelta ja vastaava mestari Roope Mäkiseltä sekä Turun kaupungin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Olli Mannilta.

Harppuunakorttelia rakennetaan yhdessä Merimieseläkekassan ja muiden allianssikumppaneiden kanssa. Uudiskohteessa rakennetaan eri vaiheissa 13 rakennusta käsittävä asuintalokortteli autohalleineen ja piha-alueineen.

Talotekniikka Turku
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Tunnelmia Harppuunakorttelin harjannostajaisista Kuva: Assemblin Oy