Tunnelmia SLUSHin rinnakkaistapahtumasta ReCoTechistä

Assemblin oli mukana nyt toista kertaa järjestetyssä ReCoTech-tapahtumassa 30.11.2017, joka on SLUSHin virallinen rinnakkaistapahtuma.

ReCoTechissä järjestettiin aamiaisseminaari, SpeedMeet-pikatapaamisia, puheenvuoroja sekä työpajoja. Pikatapaamisissa kasvuyritysten edustajilla oli mahdollisuus esitellä toimintaansa SpeedMeet-pöydän varanneille yrityksille ja keskustella heidän kanssaan mahdollisista yhteistyökuvioista.

”Assemblin tarjoaa start up-yrityksille asiantuntemusta ja mahdollisuuksia kehittää heidän tuotteitaan ja ideoitaan Pohjoismaissa. Me etsimme ratkaisuja, jotka voisivat tukea meitä ja asiakkaitamme digitalisoinnissa ja oman energiatehokkuusohjelman kehittämisessä,” kertoo Energiatehokkuusyksikön liiketoimintajohtaja Isto Hietanen.

ReCoTechin järjesti RAKLI, Green Building Council Finland, HESA-SAFA, Kira-digi ja Rics. Yhteistyökumppaneina toimivat Sponda, Granlund, Newsec, Fira, Ramboll ja Senaatti

Fanni Lång
fanni.lang@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Yhteistoiminnallisemmat mallit vaativat aitoa ennakkoluulottomuutta ja luottamusta - miten luottamus rakentuu allianssimalleissa?5.12.2017 08:43Tiedote

Rakennusteollisuus on tällä hetkellä suuren myllerryksen keskellä. Media repii otsikoita kustannushaasteista, tehottomuudesta ja epäonnistuneista projekteista. Yhdeksi ratkaisuksi rakennusteollisuuden monimuotoisiin haasteisiin on esitetty entistä yhteistoiminnallisempia toteutusmuotoja kuten esimerkiksi allianssimallia. Allianssin periaatteena on tehdä asiat yhdessä sovitun sopimuskehyksen puitteissa. Tällaisissa malleissa yhtenä tärkeimpänä tukijalkana toimii luottamus. Miten luottamusta voidaan rakentaa allianssimallissa? Mitkä tekijät rakentavat luottamusta ja miten luottamus näkyy tulosviivan alla?