Tunnelmia SLUSHin rinnakkaistapahtumasta ReCoTechistä

Assemblin oli mukana nyt toista kertaa järjestetyssä ReCoTech-tapahtumassa 30.11.2017, joka on SLUSHin virallinen rinnakkaistapahtuma.

ReCoTechissä järjestettiin aamiaisseminaari, SpeedMeet-pikatapaamisia, puheenvuoroja sekä työpajoja. Pikatapaamisissa kasvuyritysten edustajilla oli mahdollisuus esitellä toimintaansa SpeedMeet-pöydän varanneille yrityksille ja keskustella heidän kanssaan mahdollisista yhteistyökuvioista.

”Assemblin tarjoaa start up-yrityksille asiantuntemusta ja mahdollisuuksia kehittää heidän tuotteitaan ja ideoitaan Pohjoismaissa. Me etsimme ratkaisuja, jotka voisivat tukea meitä ja asiakkaitamme digitalisoinnissa ja oman energiatehokkuusohjelman kehittämisessä,” kertoo Energiatehokkuusyksikön liiketoimintajohtaja Isto Hietanen.

ReCoTechin järjesti RAKLI, Green Building Council Finland, HESA-SAFA, Kira-digi ja Rics. Yhteistyökumppaneina toimivat Sponda, Granlund, Newsec, Fira, Ramboll ja Senaatti

Fanni Lång
fanni.lang@assemblin.fi