Tunnelmia SLUSHin rinnakkaistapahtumasta ReCoTechistä

Assemblin oli mukana nyt toista kertaa järjestetyssä ReCoTech-tapahtumassa 30.11.2017, joka on SLUSHin virallinen rinnakkaistapahtuma.

ReCoTechissä järjestettiin aamiaisseminaari, SpeedMeet-pikatapaamisia, puheenvuoroja sekä työpajoja. Pikatapaamisissa kasvuyritysten edustajilla oli mahdollisuus esitellä toimintaansa SpeedMeet-pöydän varanneille yrityksille ja keskustella heidän kanssaan mahdollisista yhteistyökuvioista.

”Assemblin tarjoaa start up-yrityksille asiantuntemusta ja mahdollisuuksia kehittää heidän tuotteitaan ja ideoitaan Pohjoismaissa. Me etsimme ratkaisuja, jotka voisivat tukea meitä ja asiakkaitamme digitalisoinnissa ja oman energiatehokkuusohjelman kehittämisessä,” kertoo Energiatehokkuusyksikön liiketoimintajohtaja Isto Hietanen.

ReCoTechin järjesti RAKLI, Green Building Council Finland, HESA-SAFA, Kira-digi ja Rics. Yhteistyökumppaneina toimivat Sponda, Granlund, Newsec, Fira, Ramboll ja Senaatti

Fanni Lång
fanni.lang@assemblin.fi

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?