Good Sign Oy

”Turkoosi yksisarvinen! Aloitamme 10x kasvulla vuoteen 2026” – kasvun evankelista Anna-Lisa Natchev maalaa Good Signille hurjat tavoitteet

Jaa

Maailman huipulle palvelulaskutuksessa tähtäävä suomalainen Good Sign saa kasvulleen uuden vauhdittajan. ”Tittelini on Chief Growth Officer. Lähden kasvattamaan nimenomaan asiakkaidemme bisnestä. Mitä enemmän asiakkaiden bisnes kasvaa, sitä enemmän kasvaa Good Sign”, linjaa maailmalla jo kunnostautunut Anna-Lisa Natchev. ”Anna-Lisa on oikea kasvun evankelista ja täydellinen lisä tiimiimme nyt, kun haluamme kaiken irti 10 miljoonan euron kasvurahoituksestamme”, iloitsee Good Signin toimitusjohtaja Taija Engman.

Anna-Lisa Natchev rakentaa Good Signin kasvua kohti turkoosia yksisarvista. Kuva: Good Sign Oy
Anna-Lisa Natchev rakentaa Good Signin kasvua kohti turkoosia yksisarvista. Kuva: Good Sign Oy

Lehdistötiedote 8.4.2022

Suomalaisilla on mainio ohjelmisto-osaaminen, mutta kasvua ehkäisee turha vaatimattomuus. Näin arvioi aiemminkin menestyksekästä kasvua maailmalla rakentanut Anna-Lisa Natchev, automatisoidun palvelulaskutuksen huippuyrityksen Good Signin uusi CGO, Chief Growth Officer.

”Ruotsissa innovaatio brändätään heti maailman parhaaksi. Ruotsissa osataan erottua! Klarna on pinkki, suomalaisia ei usein edes erota toisistaan. Sitä virhettä me Good Signissa emme tee.”

”Kasvutavoite? Turkoosi yksisarvinen! Aloitamme 10x kasvulla vuoteen 2026. Meillä on ainutlaatuinen kyvykkyys auttaa asiakkaitamme kasvamaan, emmekä jätä kyvykkyyttämme vakan alle. Mitä enemmän asiakkaidemme bisnes kasvaa, sitä enemmän kasvaa Good Sign. Me erotumme muista, muutumme tavallisesta kasvun rakentajasta turkoosiksi yksisarviseksi”, paaluttaa itsevarma Natchev Good Signin brändivärillä maalaten.

Katetta puheille löytyy. Ennen Good Signia, Natchev oli avainhenkilö, kun kassanhallinnan edelläkävijä Nomentia miltei kolminkertaisti ohjelmistoliikevaihtonsa vain 18 kuukaudessa.

Voimana joustavuus, testaus ja erottuvuus

Megatrendit ovat Good Signin puolella. Maailma digitalisoituu ja palveluistuu huimaa vauhtia. Maailmanmenon arvaamattomuus vain korostaa tarvetta joustavuuteen, joka on Good Signin ohjelmiston valtti.

”Resepti kasvuun? Ei oleteta. Testataan. Metodologia on growth hacking.”

Natchev tiivistää yhteen sanaan ajattelumallin, jolla Good Sign sinkoaa maailman huipulle.

”Kasvu. Asiakkaiden kasvu. Good Signin ratkaisu automatisoituun hinnoitteluun ja laskutukseen ei ole tärkeä vain taloushallinnon päättäjille. Meidän ratkaisumme on mahtava työkalu kaikille liiketoiminnan vetäjille ja kasvun tekijöille.”

Kasvulle on erittäin tärkeää myös Natchevin analyysi SaaS-bisneksen kehityssuunnasta.

”Viidessä vuodessa SaaS-ratkaisut ostetaan 75-prosenttisesti markkinapaikoilta. Asiakkaat haluavat löytää yhteensopivat ratkaisut heti ja yhdestä paikasta. Menestyvän palvelun täytyy olla sellainen, joka markkinapaikalta heti löytyy ja erottuu edukseen. Good Sign on jo nyt sekä Microsoft- että ServiceNow-markkinapaikoilla!”

Good Sign loikkaa kasvuun

Good Sign sai syksyllä vahvan kasvurahoituksen suomalaiselta pääomasijoitusyhtiö Bocapilta.

”Anna-Lisa on oikea kasvun evankelista ja täydellinen lisä tiimimme nyt, kun haluamme kaiken irti 10 miljoonan euron kasvurahoituksestamme. Kasvuloikka on alkanut: tärkeitä rekryjä on tehty, visio konkretisoitu ja seuraavat askeleet suunniteltu. Nyt lennetään”, toteaa Good Signin toimitusjohtaja Taija Engman.

LISÄTIEDOT:

Anna-Lisa Natchev, Chief Growth Officer, Good Sign Oy, 050 4130704, anna-lisa.natchev@goodsign.com

Taija Engman, CEO & Founder, Good Sign Oy, 050 372 5142, taija.engman@goodsign.com

TAUSTAA GOOD SIGNISTA:

Good Sign työllistää tällä hetkellä 50 henkilöä Suomessa, Hollannissa ja USA:ssa. Yrityksen noin 4 miljoonan euron liikevaihto koostuu valtaosin jatkuvista SaaS-palveluista. Good Sign poistaa palveluliiketoiminnan hinnoittelun ja laskutuksen kipupisteitä ja mahdollistaa uudenlaisia liiketoimintamalleja. Good Signin pilvipalvelu automatisoi kestotilaukset, käyttömaksut ja palvelusopimukset täydentäen asiakkaiden CRM- ja ERP-järjestelmiä. Asiakkaitamme ovat muun muassa Com4, DLL, Fujitsu ja OpusCapita, joille Good Sign on tuonut merkittäviä asiakastyytyväisyys- ja tulosparannuksia.

Avainsanat

Kuvat

Anna-Lisa Natchev rakentaa Good Signin kasvua kohti turkoosia yksisarvista. Kuva: Good Sign Oy
Anna-Lisa Natchev rakentaa Good Signin kasvua kohti turkoosia yksisarvista. Kuva: Good Sign Oy
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Good Sign Oy
Good Sign Oy
Laajalahdentie 23
00330 Helsinki

+358 45 318 9456http://www.goodsign.fi

Good Sign työllistää tällä hetkellä 50 henkilöä Suomessa, Hollannissa ja USA:ssa. Yrityksen noin 4 miljoonan euron liikevaihto koostuu valtaosin jatkuvista SaaS-palveluista. Good Sign poistaa palveluliiketoiminnan hinnoittelun ja laskutuksen kipupisteitä ja mahdollistaa uudenlaisia liiketoimintamalleja. Good Signin pilvipalvelu automatisoi kestotilaukset, käyttömaksut ja palvelusopimukset täydentäen asiakkaiden CRM- ja ERP-järjestelmiä. Asiakkaitamme ovat muun muassa Com4, DLL, Fujitsu ja OpusCapita, joille Good Sign on tuonut merkittäviä asiakastyytyväisyys- ja tulosparannuksia.

www.goodsignsolutions.com

www.goodsign.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Good Sign Oy

“Turquoise Unicorn! We’ll Start with a Tenfold Growth by 2026” – Growth Evangelist Anna-Lisa Natchev Paints Intense Goals for Good Sign8.4.2022 08:00:00 EEST | Press release

The Finnish SaaS company Good Sign, aiming for the top in the global subscription and recurring billing market, is gaining new muscle for its growth. “My title is Chief Growth Officer. I will be aiming at helping our customers grow their businesses. The more our customers grow, the more Good Sign grows,” says Anna-Lisa Natchev, who has already excelled internationally. “Anna-Lisa is a true growth evangelist and the perfect new addition to our team to make the most of our 10M€ growth funding,” celebrates Taija Engman, CEO of Good Sign.

“We Are Hiring 200 New Experts” - Good Sign Aims to the Top in the Global Subscription and Recurring Billing Market, Bocap Brings EUR 10 Million Growth Investment26.10.2021 08:00:00 EEST | Press release

The Finnish Good Sign has developed a unique recurring billing software. Good Sign is now aiming for global success with EUR 10 million in growth funding. The investor in the financing round is the Finnish private equity company Bocap. “With this investment, we can accelerate the triumph of customer-centric service businesses,” says Taija Engman, CEO of Good Sign. Bocap’s founder Julianna Borsos emphasizes that Good Sign is hitting the global megatrend: the transition from a product business to services.

”Palkkaamme 200 uutta asiantuntijaa” – Good Sign tähtää palvelulaskutuksen kärkeen maailmalla, Bocap tuo tueksi 10 miljoonan euron kasvurahoituksen26.10.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

Suomalainen Good Sign on kehittänyt palveluille ainutlaatuisen automaattisen hinnoittelu- ja laskutusohjelmiston. Good Sign tavoittelee nyt globaalia menestystä 10 miljoonan euron kasvurahoituksella. Rahoituskierroksella sijoittajana toimii suomalainen pääomasijoitusyhtiö Bocap. ”Rahoituksen avulla voimme nopeuttaa asiakaskeskeisen palveluliiketoiminnan voittokulkua”, kiittää Good Signin toimitusjohtaja Taija Engman. Bocapin perustaja Julianna Borsos painottaa, että Good Sign osuu globaaliin megatrendiin tuoteliiketoiminnasta kohti palveluita.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme