Turkuun lisävahvistusta – Juha Laine projektipäälliköksi sähköurakointiin

Älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja toteuttavan Assemblinin Turun Talotekniikkaurakointiin projektipäälliköksi on nimitetty Juha Laine 1.8.2022 alkaen. Assemblin Oy on osa Pohjoismaista Assemblin-konsernia, joka työllistää yli 6 000 työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

Kuva: Juha Laine Turkuun projektipäälliköksi.

Sähkö- ja automaatioinsinööri Juha Laine on nimitetty Assemblin Oy:n Talotekniikkaurakointiin projektipäälliköksi. Laine työskentelee Turun toimipisteessä sähköurakoinnissa. Laine on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Granlund Oy:ssä sekä Saipu Oy:ssä. Hänellä on myös yli 10 vuoden asentajatausta sekä kattava kokemus niin projektivetämisestä kuin sähköasiantuntijan työtehtävistä.

- Nyt takana on jo muutama kuukausi täällä Assemblin Oy:n riveissä. On ollut hienoa päästä mukaan Turun konttorille rautaisten ammattilaisten työkaveriksi. Assemblinin arvot ja tavat hoitaa projekteja ovat juuri sitä mitä itse arvostaa, sekä on ollut hienoa huomata kuinka Assemblinilla kehitetään ja panostetaan omaan toimintaan, kertoo projektipäällikkö Juha Laine.

Laineen työtehtäviin kuuluvat kustannuslaskenta, työmaiden työnjohdolliset tehtävät sekä projektien hoitaminen. Turun sähköurakoinnissa työskentelee 15 sähköasentajaa, 3 projektipäällikköä sekä sähköpiirtäjä.

- Tällä porukalla ja asentajatiimeillä on todella hyvä meininki – ja se näkyy niin asiakkaillemme kuin yhteistyökumppaneillemme. Juha on loistava lisä meidän urakkapuolellemme ja on ollut mukava huomata, että hän taitaa jopa itsekin viihtyä meillä, toteaa Turun Aluejohtaja Ari Oksanen pilke silmäkulmassa.

Projektipäällikkö
Juha Laine
juha.laine@assemblin.fi

Aluejohtaja
Ari Oksanen
ari.oksanen@assemblin.fi

Kuva: Juha Laine Turkuun projektipäälliköksi.

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 6 300 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.