Turun kauppakamarin edunvalvontapäälliköksi Pauliina Forsman

VTM Pauliina Forsman aloittaa helmikuun alussa Turun kauppakamarin edunvalvontapäällikkönä.

Forsman on 31-vuotias 12 vuotta sitten turkulaistunut yhteiskuntatieteilijä. Hän siirtyy Turun kauppakamariin TATista Yrityskylä Varsinais-Suomen aluepäällikön tehtävistä.

Forsmanilla on laaja alueen elinkeinoelämän tuntemus ja vahvaa kokemusta sidosryhmäyhteistyöstä.

Kauppakamarissa Forsmanin toimenkuvaan kuuluvat edunvalvontaan ja vaikuttamiseen liittyvät tehtävät sekä elinkeinoelämän ja viranomaisten välisen yhteistoiminnan edistäminen. Lisäksi hän tulee koordinoimaan kauppakamarin kansainvälistä toimintaa.

Forsman odottaa erityisesti jäsenyritysten tapaamisia ja heidän näkemystensä tuomista mukaan kauppakamarin vaikuttamistyöhön.

”Turun kauppakamari on huikea näköalapaikka alueen elinkeinoelämään, ja Varsinais-Suomen korkeasuhdanteesta johtuen pääsen hyppäämään lähes kirjaimellisesti liikkuvaan junaan. Olen kädet saveen -tyyppi, ja minua tullaan varmasti näkemään paljon myös kentällä. Suosin verkostotyöskentelyä ja yhteistyötä ja odotan innolla, että pääsen työskentelemään sekä ennestään tuttujen että uusien tahojen kanssa alueen hyvinvoinnin eteen”, hän sanoo.

Forsman aloittaa tehtävässään 1.2.

Vuoden ICT-teko on Turun ammattikorkeakoulun Kansalaisen IT-tuki7.3.2019 11:00:00 EETTiedote

Turun kauppakamarin ICT-valiokunta on päättänyt myöntää vuoden 2018 ICT-teko-palkinnon Turun ammattikorkeakoulun Kansalaisen IT-tuelle. Kansalaisen IT-tuki on maksutonta tietokoneapua tarjoava palvelu, jota pyöritetään Turun ammattikorkeakoulussa tieto- ja viestintätekniikkaa sekä tietojenkäsittelyä opiskelevien opiskelijoiden voimin. Valiokunta palkitsee vuosittain henkilön, yrityksen tai teon esimerkillisestä toiminnasta digitalisaation parissa.