Turun kauppakamarin toimitusjohtajaksi Kaisa Leiwo

Turun kauppakamarin vt. toimitusjohtajana viime marraskuusta alkaen toiminut kauppatieteiden lisensiaatti Kaisa Leiwo jatkaa tästä eteenpäin Turun kauppakamarin toimitusjohtajana.

Kauppakamarin hallituksen puheenjohtaja Matti Rihkon mukaan päätös oli selkeä.

”Hallitus on ollut tyytyväinen Leiwon toimintaan vt. toimitusjohtajana ja halusi näin vakinaistaa hänet”, Rihko kertoo.

Kaisa Leiwo aloitti marraskuussa vt. toimitusjohtajana kauppakamarin entisen toimitusjohtajan Minna Arven siirryttyä Turun kaupunginjohtajan tehtäviin.

Leiwo on iloinen saamastaan luottamuksesta.

”Olen tehnyt työtäni vt. toimitusjohtajana täydellä innolla, ja on hienoa jatkaa työtä koko alueen elinkeinoelämän menestyksen eteen Turun kauppakamarin toimitusjohtajana”, hän sanoo.

Leiwo on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Isännöintiliitossa, Kiinteistöliitossa ja Turun kauppakorkeakoulussa.

Turun kauppakamari on Varsinais-Suomen alueella elinkeinoelämän edunvalvojana, kouluttajana ja asiantuntijana toimiva organisaatio. Kauppakamari on linkki yritysten ja julkisten päättäjien välillä ja sen toiminta perustuu kauppakamarilakiin ja vapaaehtoiseen jäsenyyteen. Turun kauppakamari on perustettu vuonna 1917 ja se on yksi Pohjoismaiden suurimmista kauppakamareista.

Turun kauppakamari ja Föli lahjoittavat jouluiloa 50 perheelle13.11.2018 13:00Tiedote

Turun kauppakamari lahjoittaa 50:lle Mannerheimin Lastensuojeluliiton tukitoiminnoissa mukana olevalle perheelle lippupaketit Turun Messukeskuksessa avautuvaan Pomppulinnamaailmaan. Sisäänpääsyn lisäksi perheet saavat myös Turun seudun joukkoliikenne Fölin lahjoittamat bussimatkat Messukeskukseen ja takaisin. Lahjat ohjataan lasten iloksi MLL:n Varsinais-Suomen piirin tukihenkilötoiminnan kautta. ”Tämä suuri satsaus meidän perhekummi-, ystäväksi maahanmuuttajaäidille- sekä kaveritoiminnassa mukana oleville lapsille lämmittää sydäntäni”, kiittää MLL:n Varsinais-Suomen piirin toiminnanjohtaja Janina Andersson. Kauppakamari ja Föli haluavat olla mukana ilahduttamassa tukea tarvitsevia lapsiperheitä, ja haastavat myös muut alueen toimijat lahjoittamaan iloa ympärilleen. ”Yritykset voivat ostaa haluamansa määrän perhelippupaketteja suoraan Turun Messukeskuksesta. Lahjat ohjataan Mannerheimin Lastensuojeluliiton Varsinais-Suomen piirin kautta lasten iloksi. Lahjoituksen tekevä yritys saa käy