Turun Messukeskus ja Rajupaja aloittavat yhteistyön

Rajupaja Oy vastaa jatkossa Turun Messukeskus Oy:n näyttely- ja esitystekniikasta ja on mukana suunnittelemassa sekä kehittämässä tapahtumien teknistä toteuttamista. Rajupaja on vuonna 2014 perustettu esitystekniikkaan erikoistunut yritys. Turkulaislähtöinen yritys on kasvanut lyhyessä ajassa yhdeksi maan johtavista alan toimijoista.

–Turun Messukeskuksen yhteistyösopimus on ehdottomasti yksi vuoden 2020 kohokohdistamme. Olemme onnekkaita ja kiitollisia saadessamme näin hyvän uuden yhteistyökumppanin, kertoo Rajupaja Oy:n toimitusjohtaja Jussi Mäkelä.

–Uskon että myös sisaryhtiömme Vuokrakaluste sekä video- ja mediatuotantoihin erikoistunut RajuLive tuovat kumppanuuteen molemminpuolista lisäarvoa, Mäkelä jatkaa.

–Tämä yhteistyö parantaa merkittävästi valmiuksiamme tarjota asiakkaillemme kilpailukykyisiä ja monipuolisia palveluja tapahtumien toteutukseen. Tulemme tämän kautta olemaan entistä vahvempia tapahtuma-alan toimijoita, Turun Messukeskus Oy:n toimitusjohtaja Marja Pekkanen toteaa.

Turun Messukeskuksen tapahtumakalenteri täyttyy vuosittain erilaisista ja erikokoisista tapahtumista, kuten messuista, kokouksista ja yritystilaisuuksista. Pandemia-aikana tilaisuuksia järjestetään AVIn ohjeiden mukaisesti sekä alan turvallisuuskäytäntöjä noudattaen.

Toimitusjohtaja Marja Pekkanen
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Jussi Mäkelä
Rajupaja Oy
jussi@rajupaja.fi

Turun Messukeskus siirtää kaikki syksyn omat tapahtumat ensi vuoteen – Kokous- ja vuokratapahtumien järjestäminen jatkuu normaalisti26.8.2020 14:29:15 EESTTiedote

Turun Messukeskus ei järjestä tänä vuonna omia messutapahtumia. Syksyn messut siirtyvät ensi vuoteen. Kokoustoiminta sekä muiden tahojen tiloissa järjestämät tapahtumat jatkuvat normaalisti turvamääräyksiä ja väljyyttä noudattaen. Messujen siirtolistalla ovat mm. Turun Kirjamessut, Turun Ruoka- ja Viinimessut, Mökki & Meri, Venexpo, Osaava Nainen, Rekryexpo ja Turun Taide- ja Antiikkimessut.

Syksyn messuille startataan turvallisuus edellä12.8.2020 13:49:40 EESTTiedote

Syksyn messutapahtumat pääsevät alkuun myös Turun Messukeskuksessa. Puolen vuoden tauon jälkeen ensimmäiset messut järjestetään 12.-13.9. tarkkoja turvallisuusohjeita noudattaen. Koronapandemian vuoksi tapahtuma-alalla on jouduttu mm. siirtämään tapahtumia sekä yhdistämään. Nyt syyskuun puolivälissä järjestettävät Osaava Nainen ja Turun Taide- ja Antiikkimessut on yksi näistä tapahtumayhdistelmistä. Kokonaisuuteen on osallistumassa ilahduttavasti yhteensä 150 näytteilleasettajaa.

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.