Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 2020

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020:

Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.)
Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.)
Satu Ahomäki, johtaja, Turku
Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku
Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina
Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku

Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne.

Hallintoneuvostoon uusia jäseniä

Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020:

Aalto Hannu, Naantali
Ahala Kirsti, Vehmaa
Andersson Janina, Turku
Arki Nina, Naantali (henkilöstön edustaja)
Eklund Riitta, Turku (varapj.)
Ek-Marjamäki Teija, Loimaa
Granskog Maria, Parainen
Hölsö Jaana, Paimio
Junkola-Lehtonen Maija, Uusikaupunki
Kàven Sirkka-Liisa, Turku
Kuvaja Kimmo, Uusikaupunki
Kärkkäinen Jukka, Turku
Liuksa Riitta, Naantali
Maisila Päivi, Mynämäki
Majuri Sari, Turku
Marku-Virtanen Katri, Turku (henkilöstön edustaja)
Mikkola Mari, Lieto
Moisio Ulla-Maija, Turku
Nordqvist Harry, Turku
Ojala Reima, Turku
Rantanen Mika, Kaarina (pj.)
Rasi Jarmo, Loimaa
Savolainen Sami, Turku
Uggeldahl Petri, Turku

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on kokouksessaan 13.12.2019 valinnut keskuudestaan hallintoneuvoston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan vuodelle 2020. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Mika Rantanen ja varapuheenjohtajana Riitta Eklund.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston puheenjohtaja Mika Rantanen, puh. 0400 260 419
Turun Osuuskaupan hallituksen puheenjohtaja Matti Manner, puh. 0400 824 100

Seuraavana Kupittaa: Uusi Original Sokos Hotel Kupittaa avaa ovensa Turun keskustan kupeessa30.6.2020 12:00:04 EESTTiedote

Kasvava ja kehittyvä Turun Kupittaan alue saa ensimmäisen hotellinsa, kun Original Sokos Hotel Kupittaa aukeaa 1.7. Yhdeksänkerroksinen hotelli vastaa viime vuosina voimakkaasti kasvaneeseen kysyntään niin työ- kuin vapaa-ajan matkustamisen osalta. Turun Osuuskauppa tuo liike-elämän keskuksena tunnetulle Kupittaalle majoituspalveluiden lisäksi uuden bistro-ravintolan sekä kattobaarin huikeine näkymineen.