Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 2022

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 16.12.2021 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2022.

Turun Osuuskaupan hallitus 2022:

Tapio Peltomäki, kauppatieteiden maisteri, Turku (pj.)
Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku (varapj.)
Maija Junkola-Lehtonen, toimitusjohtaja, Uusikaupunki
Kati Kivimäki, toimitusjohtaja, Helsinki
Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina
Matti Äijälä, toimitusjohtaja, Turku

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tapio Peltomäki ja varapuheenjohtajana Jukka Rinnevaara. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin toimitusjohtaja Matti Äijälä Turusta.

- Haluan kiittää nykyisen hallituksen väistyvää jäsentä Sanna-Maria Sareliusta hyvästä yhteistyöstä sekä työpanoksesta Turun Osuuskaupan eteen, toteaa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston puheenjohtaja Mika Rantanen.

Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 24.11.2021 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2022.

Hallintoneuvosto 2022:

Ahala Kirsti, Vehmaa
Andersson Janina, Turku
Eklund Riitta, Turku
Ek-Marjamäki Teija, Loimaa
Granberg Gunilla, Parainen
Hietanen Anne-Maarit, Turku (henkilöstön edustaja)
Hölsö Jaana, Paimio
Järvinen Jere, Kaarina
Kàven Sirkka-Liisa, Turku
Kuvaja Kimmo, Uusikaupunki
Kärkkäinen Jukka, Turku
Liuksa Riitta, Naantali
Maisila Päivi, Mynämäki
Majuri Sari, Turku
Mikkola Mari, Lieto
Moisio Ulla-Maija, Turku
Nurmi Veli-Pekka, Turku
Ojala Reima, Turku
Potinkara Mika, Nousiainen
Rantanen Mika, Kaarina
Rasi Jarmo, Loimaa
Savolainen Sami, Turku
Surakka Kati, Turku (henkilöstön edustaja)
Uggeldahl Petri, Turku

Uusina jäseninä hallintoneuvostoon valittiin Veli-Pekka Nurmi Turusta ja Gunilla Granberg Paraisilta sekä henkilöstön edustajana Anne-Maarit Hietanen Turusta.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on kokouksessaan 16.12.2021 valinnut keskuudestaan hallintoneuvoston puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan vuodelle 2022. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Mika Rantanen ja varapuheenjohtajana Riitta Eklund.

Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston puheenjohtaja Mika Rantanen, puh. 0400 260 419, mika.rantanen@sok.fi

TOK:n ensimmäinen TOMRA R1 -pullonpalautusautomaatti Prisma Itäharjulle12.10.2021 10:25:01 EEST | Tiedote

Prisma Itäharjussa voi nyt palauttaa juomapakkaukset nopeasti ja käsiä likaamatta TOMRA R1 -palautusautomaattiin. Prisma Itäharjun R1-laite on TOK:n ensimmäinen ja Turun neljäs, mikä tekee Turusta Suomen R1-pullonpalautusautomaattien pääkaupungin laitteiden määrässä mitattuna. Pullonpalauttajan unelmaksi kutsutun TOMRA R1-laitteen kitaan voi kaataa kätevästi suoraan kassista jopa yli sata tölkkiä ja muovipulloa kerralla.