Turun Osuuskauppa suunnittelee Myllyn Sokoksen sulkemista - tilalle Emotion

Turun Osuuskauppa suunnittelee Sokos Myllyn liiketoiminnan lopettamista vuoden 2020 alussa. Tavoitteena on avata ensi kevään aikana nykyisen Sokoksen paikalle, mutta pienempiin neliöihin, kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotion.

- Viime vuodet ovat käyttötavarakaupassa olleet haasteellisia. Olemme nyt päättäneet keskittyä Sokos-liikeidean kehittämiseen Wiklund-keskuksessa, jota olemme viimeisen puolentoista vuoden aikana uudistaneet. Kevään 2020 aikana avaamme Kauppakeskus Myllyyn kauneuden ja hyvinvoinnin erikoisliike Emotionin Sokoksen paikalle. Nykyisen Hyvä Olo -hoitolan toiminta jatkuu myös tulevaisuudessa Emotionin yhteydessä, sanoo toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

Myllyn Sokoksessa ja Hyvä Olo -hoitolassa työskentelee yhteensä 32 henkilöä. Kaikille tarjotaan työtä Turun Osuuskaupasta.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007

Turun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita15.1.2020 14:48:30 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, arjen kiireitä helpottava ruoan verkkokauppa, hävikkiä vähentävät punalapputuotteet ja laaja palveluvalikoima olivat ennen vain toiveita. Osuuskauppojen ja asiakasomistajien yhteistyöllä nämä toiveet ovat jo toteutuneet tuoden helpotusta monen varsinaissuomalaisenkin arkeen. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan?

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 202020.12.2019 15:33:38 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvostoon uusia jäseniä Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista. Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020: Aalto Hannu, Naantali Ahala Kirsti, Vehmaa