Turun Tampereentien Alko uudistuu

Turun Tampereentien Alkon myymälä uudistetaan. Myymälä on avoinna viimeistä päivää ennen remonttia vappuaattona, 30. huhtikuuta. Uudistettu myymälä avataan 2. kesäkuuta.

Turun Tampereentien myymälä menee remonttiin ja myymälässä palvellaan vielä ennen remonttia vappuaattona 30. huhtikuuta klo 18 saakka. Myymälä aukeaa uudistettuna 2.6. klo 9. Myymälän ollessa suljettuna asiakkaita palvelevat lähimmät Alkot sijaitsevat Länsikeskuksessa (Markulantie 150) sekä Turun keskustassa (Kauppiaskatu 9, Yliopistonkatu 22 ja Eerikinkatu 16 H).

”Uudistus raikastaa myymälän ilmettä, ja myymälässä on jatkossa entistäkin vaivattomampaa ja inspiroivampaa asioida. Kokonaisuuden kruunaa kiinnostava ja monipuolinen valikoima. Toivotamme asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi asioimaan uudistettuun myymälään”, palvelujohtaja Juha Laanti sanoo.

Tuttu henkilökunta palvelee ja auttaa makuparien löytämisessä myymälässä jatkossakin.

”Henkilöstömme on myymälässä asiakkaita varten, ja vinkkaamme mielellämme sopivat juomat erilaisten ruokien pariksi tai autamme vaikkapa lahjavalinnoissa. Myymälässämme panostetaan erityisesti viinivalikoimaan”, kertoo palvelupäällikkö Anne Virtanen.

Alkotoiveella paikallisten valikoimatoiveita

Turun Tampereentien myymälässä halutaan ottaa huomioon paikallisten asiakkaiden valikoimatoiveet mahdollisimman laajasti.

”Myymälämme valikoimassa on noin 1550 tuotetta. Valikoimaa suunnitellessamme kuuntelemme jatkossakin asiakastoiveita varmistaaksemme ajassa elävän valikoiman. Toiveita voi jättää helposti verkko-osoitteessa alkotoive.fi tai kertoa toive myymälässä”, Anne Virtanen sanoo.

Verkkokaupasta on tilattavissa koko Alkon kattava yli 11 000 tuotteen valikoima ja tuotteet voi noutaa omasta lähi-Alkosta.

”Verkkokauppa ja digitaaliset palvelumme, kuten Alko-äppi, täydentävät myymälöidemme tarjoamaa palvelua. Verkkokauppatilauksen voi tehdä myös Alkossa myyjän avustuksella”, Juha Laanti kertoo.

Juoman pakkausmateriaalilla on merkittävä ilmastovaikutus

Ihmisten ja ympäristön hyvinvoinnin huomioiminen on Alkolle tärkeää ja valikoimaa kehitetään eettiselle ja ympäristön kannalta kestävälle pohjalle. Vihreä valinta -merkintä kertoo juoman tuottajan sitoutumisesta ympäristötyöhön ja kestävään kehitykseen.

”Haluamme tehdä ympäristövastuullisemman valinnan helpommaksi asiakkaillemme. Tavoitteemme on kasvattaa Vihreä valinta -merkittyjen tuotteiden osuus valikoimastamme 70 prosenttiin vuoteen 2030 mennessä”, Laanti kertoo Alkon tavoitteista.

”Maapallon hyvinvoinnista ollaan huolestuneita. Meillä on paljon tiedostavia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita ympäristöasioista ja he haluavat tehdä vihreämpiä valintoja, erityisesti luomutuotteet kiinnostavat.”

Palvelujohtaja Juha Laanti 040 730 4908, juha.laanti@alko.fi

Alko haluaa tarjota asiakkailleen maailmanluokan palvelua. Monipuolinen ja uudistuva noin 11 000 tuotteen valikoima mahdollistaa nojatuolimatkat ympäri maailmaa asiakkaan omassa olohuoneessa. Asiakkaitamme palvelee monikanavainen palveluverkosto: 368 myymälää, yli 140 noutopistettä, verkkokauppa ja mobiilisovellus. Vuonna 2021 Alkon liikevaihto oli 1,3 miljardia euroa ja asiakaskäyntejä reilut 55 miljoonaa.