Turvallisuuspuute TOYS”R”USilla myydyssä Singing Machine -karaokelaitteessa

Singing Machine -karaokelaite saattaa väärin käytettynä aiheuttaa sähköiskun vaaran.

TOYS”R”US tiedottaa asiakkaitaan tavarantoimittajan PDT Ltd:n puolesta, että Pohjoismaiden TOYS”R”US-liikkeissä myyty Singing Machine -karaokelaite 123779001 sisältää vääränlaisen adapterin. Jos yhdistät virtalähteen ja adapterin väärin, jättäen pistotulpan yhden piikin suojaamatta adapterilla, saatat saada sähköiskun koskettaessasi suojaamatonta piikkiä.

Mikäli olet ostanut Singing Machine -karaokelaitteen TOYS”R”USin myymälästä Pohjoismaissa marras- tai joulukuun 2017 aikana, tulisi sinun lopettaa tuotteen käyttö välittömästi.

Toys”R”USin asiakaspalvelu lähettää sinulle uuden adapterin maksutta, jotta voit jatkaa tuotteen käyttöä turvallisesti. Toimi näin:

·         Lähetä sähköpostia TOYS”R”Usin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@toysrus.fi

·         Kerro viestissäsi, että olet ostanut Singing Machine -karaokelaitteen ja liitä mukaan nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi sekä osoitetietosi.

·         Asiakaspalvelu lähettää uuden adapterin maksutta.

Lisätietoja antaa TOYS”R”USin viestintäosasto, jonka tavoittaa sähköpostitse (com@top-toy.com) tai puhelimitse (+45 30673916).

Top-Toy

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi