TuskaLive ja Fullsteam Agency esittävät: Arch Enemy ja Hypocrisy mukaan Amon Amarth -konserttiin

Helsingin Jäähallin Black Boxissa 9.12. järjestettävän Amon Amarth -konsertin muut esiintyjät ovat varmistuneet. Pakan täydentävät ruotsalaiset death metal -aktit, äärettömän kovassa huudossa oleva Alissa White-Gluzin johtama Arch Enemy ja Peter Tägtgrenin luotsaama erittäin legendaarinen Hypocrisy.

Konsertin tarjoavat yhteistyössä TuskaLive ja Fullsteam Agency.

Amon Amarth - Berserker World Tour
Special Guests: Arch Enemy, Hypocrisy
9.12.2019 Helsinki - Black Box (Helsingin Jäähalli)
Liput: alk. 60,00€
Ikäraja: K-18 | ovet 18:00

Ennakot:
Tiketti, Lippu.fi

Konsertin järjestäjä: Finnish Metal Events Oy
Promoottori: Jouni Markkanen, jouni@greybeard.fi
Media-akkreditoinnit: Silke Yli-Sirniö, silke@nuclearblast.de

Arch Enemy mukaan Amon Amarath -konserttiin. Kuva: Katja Kuhl

Sonata Arctica Suomen kiertueelle marraskuussa14.8.2019 12:00:00 EESTTiedote

Syyskuussa uuden ”Talviyö”-nimeä kantavan studioalbumin julkaiseva Kemin melometalliylpeys Sonata Arctica suuntaa marraskuun alussa Suomen kiertueelle. Rundi polkaistaan käyntiin Tampereen legendaariselta Pakkahuoneelta 6. marraskuuta. Tampereelta matka jatkuu Helsinkiin, Laukaalle ja Kuopioon. Kiertueen lämmittelijäakteina nähdään kova kaarti maamme uutta melometallin kärkiryhmää, Arion ja Temple Balls. Kiertueen tarjoavat yhteistyössä TuskaLive ja Grey Beard. KONSERTIT: Sonata Arctica Support: Arion, Temple Balls 06.11.2019 Pakkahuone, Tampere Liput alk. 39,50€ Ikäraja K-18 | ovet: 19:00 Ennakot: Tiketti ja Lippu.fi 07.11.2019 The Circus, Helsinki Liput alk. 38,50€ Ikäraja K-18 | ovet: 19:00 Ennakot: Lippu.fi 08.11.2019 Peurunka Areena, Laukaa Liput: 35.00 € + palvelumaksut Ikäraja K-18 | ovet 20.30 Ennakot: Tiketti ja Peurunka.fi 09.11.2019 Rauhalahti, Kuopio Liput alk. 38,50€ Ikäraja K-18 | ovet: 21:00 Ennakot: Lippu.fi Ennakkolipunmyynti alkaa maanantaina 19.8. klo 9:00.

Testament, Exodus ja Death Angel Suomeen - The Bay Strikes Back Tour29.7.2019 19:00:00 EESTTiedote

Helmikuussa koetaan todellisia rässifanin riemunhetkiä kun kolme luunkovaa Amerikan thrash metal -legendaa runnovat Suomen kamaraa. ”The Bay Strikes Back Tour”, eli Testament, Exodus ja Death Angel nähdään Helsingin The Circuksessa helmikuun 10. päivä, jonka jälkeen kiertue vyöryy Tampereelle ja tarkemmin Pakkahuoneelle. Kaikki kolme yhtyettä ovat kotoisin San Franciscoa ympäröivältä Bay Arealta ja alueen mukaan onkin nimetty thrash metalin kuuluisin alalaji. Testament, Exodus ja Death Angel ovat paitsi Bay Area thrashin tunnetuimpia nimiä, ne ovat myös koko thrash metal -genren pioneereja ja oppi-isiä: nämä 80-luvulla perustetut bändit ovat luoneet perustan tuhansille uudempien sukupolvien thrash-partioille ympäri maailman. Yhteistyössä: TuskaLive ja Grey Beard Testament, Exodus ja Death Angel -konsertit: 10.2.2020 Helsinki, The Circus Liput alk. 48,50 € Ikäraja K-18 / ovet: 18:30 Ennakot: Lippu.fi 11.2.2020 Tampere, Pakkahuone Liput alk. 45,00 € Ikäraja K-18 / ovet: 18:00 Ennakot: Ti