IBM Suomi

Tutkimus: Kognitiiviset ratkaisut muuttavat markkinointia ja myyntiä seuraavan kolmen vuoden aikana

Jaa

64 % myynti- ja markkinointijohtajista uskoo, että erilaiset kognitiiviset ratkaisut tulevat olemaan keskeinen osa markkinointia ja myyntiä vuoteen 2020 mennessä.

ARMONK, New York – 8.8.2017: IBM Institute of Business Value tekemän “From data deluge to intelligent insights: Adopting cognitive computing to unlock value for marketing and sales" tutkimuksen mukaan 64 % eli noin kaksi kolmaosaa myynti- ja markkinointijohtajista uskoo, että erilaiset kognitiiviset ratkaisut tulevat olemaan keskeinen osa markkinointia ja myyntiä vuoteen 2020 mennessä. Kuitenkin vain 24 prosentilla tutkimukseen osallistuneista olisi tällä hetkellä valmiuksia ottaa näitä uusia teknologioita käyttöön. Globaaliin tutkimukseen osallistui 525 markkinointi- ja 389 myyntijohtajaa eri toimialoilta.

Kognitiivinen teknologia, kuten IBM Watson, pystyy nopeasti analysoimaan suuria määriä dataa, kuten ääniä ja kuvia, ja käsittelemään siitä saatua informaatiota kuin ihminen: oppimalla, päättelemällä ja syventämällä tietoa käytön ja vuorovaikutuksen myötä.
Markkinointi- ja myyntijohtajat ovat yksimielisiä siitä, että asiakastyytyväisyys on merkittävin syy siihen, miksi kognitiivisia ratkaisuja tulisi hyödyntää myynnissä ja markkinoinnissa.

Markkinointijohtajat hakevat kognitiivisista ratkaisuista parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista hyötyä, esimerkiksi korkeampaa markkinoinnin ROI:ta. Myyntijohtajat uskovat vihdoinkin saavansa 360 asteen näkymän asiakkaisiin.

Laajempi englanninkielinen tiedote osoitteessa:
www.ibm.com/press/us/en/pressrelease/52962.wss


Kuvamateriaalit:
Marketing and sales Outperformers are ahead of the cognitive game with 73 percent already collecting and analyzing external market data.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

IBM
Ilkka Kivi
IBM Watson Customer Engagement
ilkka.kivi@fi.ibm.com
+358 40 589 2859

IBM Viestintäosasto
(09) 459 5900
ibmficom@fi.ibm.com

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

IBM Suomi
IBM Suomi
Laajalahdentie 23
00330 Helsinki

(09) 4591http://www.ibm.fi

IBM on kognitiiviseen tietojenkäsittelyyn ja pilvialustoihin erikoistunut teknologiayritys, joka tukee asiakkaidensa ja kokonaisten toimialojen digitaalista transformaatiota. Uudet innovaatiot ovat strategiamme ydin, ja tarjoamme toimialakohtaisia ratkaisuja kognitiivisen tietojenkäsittelyn, pilvipalveluiden, big datan, analytiikan, mobiliteetin, sosiaalisen liiketoiminnan ja tietoturvan alueilla. IBM toimii yli 170 maassa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta IBM Suomi

IBM julkisti vuoden 2017 kolmannen vuosineljänneksen tulokset17.10.2017 23:36Tiedote

ARMONK, N.Y. - 17 Oct 2017: HighlightsDiluted EPS from continuing operations: GAAP of $2.92; Operating (non-GAAP) of $3.30Revenue of $19.2 billion Strategic imperatives revenue of $34.9 billion over the trailing 12 months, up 10 percent; represents 45 percent of IBM revenue Third-quarter revenue up 11 percent (up 10 percent adjusting for currency) Cloud revenue of $15.8 billion over the trailing 12 months, up 25 percent year to year (up 26 percent adjusting for currency) As-a-service annual exit run rate of $9.4 billion in the quarter, up 25 percent year to year (up 24 percent adjusting for currency) Maintains full-year EPS and free cash flow expectations IBM (NYSE: IBM) today announced third-quarter earnings results."In the third quarter we achieved double-digit growth in our strategic imperatives, extended our enterprise cloud leadership, and expanded our cognitive solutions business," said Ginni Rometty, IBM chairman, president and chief executive officer.  "There was enthusiastic

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme