IBM Suomi

Tutkimus: Kognitiiviset ratkaisut muuttavat markkinointia ja myyntiä seuraavan kolmen vuoden aikana

Jaa
64 % myynti- ja markkinointijohtajista uskoo, että erilaiset kognitiiviset ratkaisut tulevat olemaan keskeinen osa markkinointia ja myyntiä vuoteen 2020 mennessä.

ARMONK, New York – 8.8.2017: IBM Institute of Business Value tekemän “From data deluge to intelligent insights: Adopting cognitive computing to unlock value for marketing and sales" tutkimuksen mukaan 64 % eli noin kaksi kolmaosaa myynti- ja markkinointijohtajista uskoo, että erilaiset kognitiiviset ratkaisut tulevat olemaan keskeinen osa markkinointia ja myyntiä vuoteen 2020 mennessä. Kuitenkin vain 24 prosentilla tutkimukseen osallistuneista olisi tällä hetkellä valmiuksia ottaa näitä uusia teknologioita käyttöön. Globaaliin tutkimukseen osallistui 525 markkinointi- ja 389 myyntijohtajaa eri toimialoilta.

Kognitiivinen teknologia, kuten IBM Watson, pystyy nopeasti analysoimaan suuria määriä dataa, kuten ääniä ja kuvia, ja käsittelemään siitä saatua informaatiota kuin ihminen: oppimalla, päättelemällä ja syventämällä tietoa käytön ja vuorovaikutuksen myötä.
Markkinointi- ja myyntijohtajat ovat yksimielisiä siitä, että asiakastyytyväisyys on merkittävin syy siihen, miksi kognitiivisia ratkaisuja tulisi hyödyntää myynnissä ja markkinoinnissa.

Markkinointijohtajat hakevat kognitiivisista ratkaisuista parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista hyötyä, esimerkiksi korkeampaa markkinoinnin ROI:ta. Myyntijohtajat uskovat vihdoinkin saavansa 360 asteen näkymän asiakkaisiin.

Laajempi englanninkielinen tiedote osoitteessa:
www.ibm.com/press/us/en/pressrelease/52962.wss


Kuvamateriaalit:
Marketing and sales Outperformers are ahead of the cognitive game with 73 percent already collecting and analyzing external market data.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

IBM
Ilkka Kivi
IBM Watson Customer Engagement
ilkka.kivi@fi.ibm.com
+358 40 589 2859


IBM Viestintäosasto
(09) 459 5900
ibmficom@fi.ibm.com

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

IBM Suomi
IBM Suomi
Laajalahdentie 23
00330 Helsinki

(09) 4591http://www.ibm.fi

IBM on kognitiiviseen tietojenkäsittelyyn ja pilvialustoihin erikoistunut teknologiayritys, joka tukee asiakkaidensa ja kokonaisten toimialojen digitaalista transformaatiota. Uudet innovaatiot ovat strategiamme ydin, ja tarjoamme toimialakohtaisia ratkaisuja kognitiivisen tietojenkäsittelyn, pilvipalveluiden, big datan, analytiikan, mobiliteetin, sosiaalisen liiketoiminnan ja tietoturvan alueilla. IBM toimii yli 170 maassa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta IBM Suomi

IBM esittelee 127-kubittisen kvanttisuorittimen ja uuden sukupolven kvanttijärjestelmän16.11.2021 14:01:53 EET | Tiedote

ARMONK, N.Y., – 16.11.2021: Vain reilu vuosi 65-kubittisen Hummingbird-suorittimen jälkeen IBM esitteli ensimmäinen yli 100 kubitin kvanttisuorittimensa IBM Quantum Summit 2021 -tapahtumassa. 127-kubittisessa Eagle-suorittimessa hyödynnetään edeltäjistä Falconista ja Hummingbirdistä saatuja oppeja, kuten virheitä vähentävää kubittijärjestelyä ja arkkitehtuuria, jolla voidaan minimoida tarvittavien komponenttien määrä. Suorittimen kehittyessä täytyy myös järjestelmien kehittyä. IBM Quantum System Two on suunniteltu toimimaan tulevien 433- ja 1 121-kubittisten suorittimien kanssa. Eagle-suorittimen myötä olemme siirtyneet kehitysvaiheeseen, jossa kvanttipiirejä ei enää voi luotettavasti simuloida perinteisillä järjestelmillä. Suorittimessa hyödynnettävät uudet tekniikat mahdollistavat ohjausjohtimien sijoittamisen sirulla eri fyysiseen kerrokseen kuin missä kubitit sijaitsevat. Tämä toteutus mahdollistaa kubittien määrän merkittävän lisäämisen laskennan laadun kärsimättä. Kasvanut kubitt

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye