Tuusulan bussilinjoille reitti- ja aikataulumuutoksia 4.6. alkaen

Maanantaina 4.6. linjat 632 ja 635 siirtyvät osaksi HSL-liikennettä. Samalla linjojen reitit ja aikataulut hieman muuttuvat:
•Linjan 632 reitti muuttuu välillä Aviapolis–Viinikanmetsä kulkemaan Tikkurilantietä pitkin. Reittimuutos mahdollistaa palvelun sovittamisen linjan 576 kanssa.
•Linjan 635 reitti muuttuu niin että kaikki vuorot kulkevat Leinelän aseman kautta. Reitti mahdollistaa liityntäyhteydet Kehäradan junaliikenteeseen.

U-linjan 668 Hyvinkää–Jokela–Hyrylä–Lentoasema–Tammisto liikennöinti loppuu. Korvaavia yhteyksiä Tuusulasta Lentoaseman suuntaan tarjoaa linja 962.

Kesäkuun 4. päivä siirrytään kesäaikatauluihin myös linjoilla 637, 643, 644, 662, 663, 665, 689, 765, 962 sekä 963. Samaan aikaan koululaislinjat 964 ja 966 jäävät kesätauolle. Linjan 967 kesäaikataulu tulee voimaan vasta 18.6. alkaen.

Lisätietoja: joukkoliikennesuunnittelija Aleksi Manninen, p. 040 554 3534

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa seudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 390 työntekijää ja liikevaihto noin 700 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain yli 370 miljoonaa matkaa, mikä on 66 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista. Yhteystietoja medialle: www.hsl.fi/viestinta

HSL:n hallituksen päätöksiä 2.10.20182.10.2018 14:12Tiedote

Jäsenkuntien lausunnot HSL:n toiminta- ja taloussuunnitelmaehdotukseen vuosille 2019-2021 Hallitus merkitsi tiedoksi kuntien lausunnot HSL:n taloussuunnitelmaehdotukseen vuosille 2019-2021. Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2018555-2 Osavuosikatsaus 2/2018 HSL:n osavuosikatsaus tammi–elokuulta ennakoi talousarviota parempaa tulosta. Tätä selittävät etenkin kasvaneet matkustajamäärät ja lipputulojen suotuisa kehitys. Hallitus merkitsi tiedoksi osavuosikatsauksen 2/2018. Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella. Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2018555-3 Syysyhtymäkokouksen koolle kutsuminen 27.11.2018 Hallitus kutsui koolle syysyhtymäkokouksen 27.11.2018. Syysyhtymäkokouksen tehtäviin kuuluu muun muassa talousarvion, taloussuunnitelmien ja strategian sekä sitovat tavoitteet sisältävän toimintasuunnitelman hyväksyminen. Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.hosting.documen