Tv-kasvot Rita ja Aki suunnittelivat hyvinvointimenun Martina-ravintoloille – julkaisutilaisuus Porissa 8.3.2018

Kotimainen Martina-ravintolaketju lanseeraa Rita Niemi-Mannisen ja Aki Mannisen suunnitteleman hyvinvointimenun. Ritan ja Akin ruokasaliohjelma -menun julkaisutilaisuus pidetään Porin Martinassa 8.3.2018 klo 18.00 alkaen.

Ritan ja Akin ruokasaliohjelma -hyvinvointimenu julkistetaan Porin Martina-ravintolassa 8.3.2018.

Ritan ja Akin ruokasaliohjelma -menu on rakennettu kuin salitreeni kolmeen osaan; alkulämmittelyyn, treeniin ja loppuvenyttelyyn. Menun raaka-aineet koostuvat samoista aineksista kuin terveitä elämäntapoja vaalivan pariskunnan ruokavaliokin. Kaikkiin annoksiin on merkitty niiden sisältämät ravintoarvot.

Porin Martina-ravintola on hyvinvointivalmentajapariskunta Ritan ja Akin vakioravintola. Vuosia jatkunut kanta-asiakkuus sai aikaan idean hyvinvointimenusta. Ritan ja Akin ruokasaliohjelma lanseerataan Porin Martina-ravintolassa, ja otetaan käyttöön ketjun seitsemässä muussakin ravintolassa 12.3.2018 (pois lukien Hyvinkään ja Joensuun ravintolat).

Ritan ja Akin hyvinvointimenun julkaisutilaisuus järjestetään Porin Martina-ravintolassa 8.3.2018 klo 18–20, osoitteessa Itäpuisto 8, 28100 Pori. Vastausta kutsuun pyydetään 5.3.2018 mennessä osoitteeseen: markkinointi@restel.fi

Misa Järvinen ketjupäällikkö,
Restel Oy, Klassikkoravintolat
e-mail: misa.jarvinen@restel.fi