Työterveys Apila

Työterveys Apilalle myönnetty ISO 9001:2015 laatusertifikaatti

Labquality on myöntänyt Työterveys Apilalle ISO 9001:2015 laatusertifikaatin 5.12.2017. Laatusertifikaatti kattaa Apilan työterveyshuoltopalvelut ja niihin liittyvät sairaanhoitopalvelut Apilan toimipisteissä Lahdessa, Nastolassa ja Järvelässä. Labquality on myöntänyt laatusertifikaatteja kaikkiaan vain viidelle työterveystoimijalle.

Kuvassa vasemmalta oikealle Työterveys Apilan laaturyhmä: Taina Niinimäki, Riikka Mattila, Sari Lehto ja Riitta Lahtinen

”Työterveys Apila on alallaan edelläkävijä ja suunnannäyttäjä. Labquality on myöntänyt laatusertifikaatteja vain viidelle työterveystoimijalle”, sanoo Labqualityn asiakkuusjohtaja Marja Heikkinen.

”Olemme erittäin tyytyväisiä tästä saavutuksesta. Laatusertifikaatti tuo yhtenäiset ja sovitut toimintamallit Työterveys Apilan jokaiseen toimipisteeseen. Pystymme takaamaan asiakkaalle arvojemme mukaan luotettavaa ja ammattimaista palvelua paikallisesti”, sanoo Työterveys Apilan toimitusjohtaja Riikka Mattila.

Riikka Mattila
Työterveys Apila Oy
riikka.mattila@tyoterveysapila.fi

Kuvat

Työterveys Apila

Työterveys Apila tuottaa työterveyshuoltopalveluja Päijät-Hämeen alueella. Olemme osa vuonna 1928 perustettua Isku konsernia. Juuremme ovat vahvasti Lahdessa ja suomalaisen perheyrityksen hyvinvoinnissa. Toimintamme on viimeisten vuosien aikana kasvanut voimakkaasti. Vastaamme tällä hetkellä noin 5000 henkilöasiakkaan työterveyshuollosta. Asiakkainamme on merkittäviä päijät-hämäläisiä yrityksiä eri toimialoilta. Lisäksi vastaamme joidenkin valtakunnallisesti toimivien yritysten työterveyshuoltopalveluista kumppaneiden kautta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi