BusinessRakentamoBusinessRakentamo

UltraLean-CRM tarjoaa yksinyrityksille konkreettista apua asiakkaan ostokäyttäytymisen analysointiin.

Jaa
Myyntiprosessien jatkuva kehittäminen edellyttää myynnin tehokkuuden perusteellista arviointia. Kun nämä opit viedään käytäntöön järjestelmällisesti, parannat jatkuvasti tarjousten voittoprosenttia.
Myyntiprosessien jatkuva kehittäminen edellyttää myynnin tehokkuuden perusteellista arviointia. Kun nämä opit viedään käytäntöön järjestelmällisesti, parannat jatkuvasti tarjousten voittoprosenttia. Kuvassa Antti Leijala, UltraLeanBusiness Oy Ltd:n toimitusjohtaja. Kuva: Sanna Nuutinen  / FotoBakery Oy
Myyntiprosessien jatkuva kehittäminen edellyttää myynnin tehokkuuden perusteellista arviointia. Kun nämä opit viedään käytäntöön järjestelmällisesti, parannat jatkuvasti tarjousten voittoprosenttia. Kuvassa Antti Leijala, UltraLeanBusiness Oy Ltd:n toimitusjohtaja. Kuva: Sanna Nuutinen / FotoBakery Oy

"Kun tunnetaan asiakkaan ostokäyttäytyminen, niin silloin voidaan myynnin mittarit ja työkalut yhdistää analyyttiseen ajatteluun ja jatkuvaan oppimiseen Lean-periaatteiden mukaisesti", sanoo UltraLeanBusiness Oy:n toimitusjohtaja, kouluttaja ja tietokirjailija Antti Leijala.

Hän on erikoistunut työssään asiakkaidensa myynnin kasvattamiseen tehokkaalla ostokäyttäytymisen analysoinnilla. Hänen lempilapsensa ovat automaatio ja tekoäly, jotka ovat ahkeria ja kustannustehokkaita apulaisia myös myynnin ja hinnoittelun parantamisessa.

Myyntiprosessia kehitettäessä asiakkuudenhallintajärjestelmä (CRM) on erittäin tärkeä työkalu, joka kuitenkin usein mielletään isojen yritysten etuoikeudeksi. Tyypillisesti CRM-järjestelmää hyödynnetään yrityksissä asiakastiedon ja -viestinnän hallintaan sekä myyntitiimien hallintaan ja tulosten raportointiin.

Leijala haastaa näitä ennakkoluuloja ja tuo markkinoille täysin uudenlaisen CRM-järjestelmän, joka on tarkoitettu erityisesti yksinyrityksille. Perinteiset CRM-järjestelmät keskittyvät myyntiprosessiin, UltraLeanCRM keskittyy sen sijaan asiakkaan ostokäyttäytymisen ymmärtämiseen. Kaikki CRM:n tarjoamat toiminnot linkittyvät tiiviisti asiakkaan ostoprosessien- ja kriteereiden ymmärtämiseen sekä tarjousten voittamiseen, toisin sanoen myynnin kasvattamiseen. Ominaisuudet, jotka eivät tue tätä rakennetta, loistavat poissaolollaan.

Ymmärtämällä tarjousten voittamisen ja häviämisen juurisyyt, myynti oppii painottamaan voittamisen kannalta oikeita asioita tulevissa tarjouksissa. Ostokäyttäytyminen on rajussa muutoksessa ja tulevaisuuden voittajia ovat ne, jotka oppivat nopeasti ja ovat myös valmiita hyödyntämään oppejaan nopeasti. UltraLeanCRM tarjoaa käyttäjilleen myös yhteisöllisesti kerättyä ostokäyttäytymisen parviälyä”, korostaa Leijala.

Täysin uusi UltraLeanCRM, on maksuton verkon kautta toimiva sovellus. Osa lisäpalveluista ja edistyneimmistä versioista tulee jatkossa olemaan maksullisia, mutta tärkeimpien ominaisuuksien osalta CRM on ilmainen. Järjestelmä tarjoaa sekä lisäarvoltaan että kustannuksiltaan ylivertaisen ratkaisun yksinyrittäjille. Yrityksen kasvaessa, UltraLeanCRM tarjoaa myös luontevan kasvupolun perinteisten CRM-järjestelmien tehokkaampaan käyttöön.

UltraLeanCRM on osa UltraLeanSales-ekosysteemiä, minkä ytimessä on parviälyn hyödyntäminen ja jatkuva oppiminen.

UltraLeanCRM on kehitetty yhteistyössä suomalaisen Hailer Oy:n kanssa. Yritysten muodostama uusi kumppanuus tarjoaakin hienoja kasvumahdollisuuksia kansainvälistymiseen molemmille yrityksille.

”Järjestelmä yksin tehostaa harvoin toimintaa. Monen yrityksen kohdalla CRM on vakiintunut järjestelmäksi, jossa säilytetään asiakkaiden sähköpostiosoitteet ja joihin myyjät raportoivat vasten omaa tahtoaan tekemisistään. UltraLeanCRM yhteistyön myötä voimme suositella asiakkaillemme myynnin kehityksen asiantuntijaa sekä tietyissä tilanteissa Hailer-alustallemme valmiiksi mietittyä UltraLeanCRM ratkaisua”, kertoo Nico Larsen, toimitusjohtaja, Hailer Oy.

Lisätietoja:

Antti Leijala, toimitusjohtaja, antti.leijala@ultraleanbusiness.com, p. +358 (0)40 039 8985, www.ultraleanbusiness.com

Nico Larsen, toimitusjohtaja, nico.larsen@hailer.com, p. +358 (0)40 517 7920, www.hailer.com

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube-nocookie.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.UltraLeanSales-planner on B2B-ostokäyttäytymisen tietopankkiSiirry videokanavalle

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Antti Leijala, toimitusjohtaja, antti.leijala@ultraleanbusiness.com, p. +358 (0)40 039 8985, www.ultraleanbusiness.com


Nico Larsen, toimitusjohtaja, nico.larsen@hailer.com, p. +358 (0)40 517 7920, www.hailer.com

Kuvat

Myyntiprosessien jatkuva kehittäminen edellyttää myynnin tehokkuuden perusteellista arviointia. Kun nämä opit viedään käytäntöön järjestelmällisesti, parannat jatkuvasti tarjousten voittoprosenttia. Kuvassa Antti Leijala, UltraLeanBusiness Oy Ltd:n toimitusjohtaja. Kuva: Sanna Nuutinen  / FotoBakery Oy
Myyntiprosessien jatkuva kehittäminen edellyttää myynnin tehokkuuden perusteellista arviointia. Kun nämä opit viedään käytäntöön järjestelmällisesti, parannat jatkuvasti tarjousten voittoprosenttia. Kuvassa Antti Leijala, UltraLeanBusiness Oy Ltd:n toimitusjohtaja. Kuva: Sanna Nuutinen / FotoBakery Oy
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BusinessRakentamo
Juuritie 7 (2. krs)
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

BusinessRakentamo
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

Enemmän kuin neuvoja. Ratkaisuja.

BusinessRakentamo on Suomen ketterin ja laadukkain mikroyritysten kehitysyhteisö. Olemme yrittäjän asiantunteva ja palveleva kumppani toiminnan kehittämiseen. Laajan asiantuntijaverkostomme erityisosaamista ovat yrityskehitys, rahoitusneuvonta sekä brändin, viestinnän ja myynnin kehittäminen.

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille ja asiantuntijoille.

***
Toiminnan tehostaminen ei riipu toimialasta, sijainnista eikä koosta. UltraLeanBusiness Oy Ltd:n asiakkaita yhdistää halu kasvattaa myyntiä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BusinessRakentamo

#Someleontti pienyrittäjän digiapurina - vahva missio ohjaa yrittäjä Sanya Saarisen toimintaa1.3.2023 00:00:34 EET | Tiedote

Havainto siitä, että ilmaiset digityökalut tulivat kaikkien yrittäjien ulottuville, mutta silti harva uskalsi lähteä niitä hyödyntämään, käynnisti Sanya Saarisen toisen yrittäjätaipaleen. Ensimmäinen yrittäjäpolku käynnistyi suoraan ammattikorkeakoulun jälkeen vuonna 2004, kun Saarinen hyppäsi rohkeasti koulun penkiltä suoraan yrittäjäksi ja teki keikkoja yrittäjäkollegan kanssa ohjelmapalvelualalla show-palveluita tuottaen ja esiintyvänä taiteilijana toimien. Aiemmin laulu- ja showjuontokeikkojen myyntityö oli kylmäsoittelua, joten modernien työkalujen saapuminen Suomeen mullisti koko myyntiprosessin. Tämä käynnisti uuden uran markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä ja nykyisin Saarinen on somekouluttaja, somestrategi ja digisisällöntuottaja, joka toimii käytännönläheisesti pienyrittäjien apuna modernien viestintä- ja markkinointityökalujen käytössä ja monikanavaisen viestinnän rakentamisessa.

BusinessRakentamon palvelut yrittäjille helposti ja sijainnista riippumatta28.2.2023 21:33:50 EET | Tiedote

Pienyrittäjävetoinen BusinessRakentamo ry on palvellut mikroyrityksiä yritysneuvonnan ja kehittämispalveluiden osalta vuodesta 2018 lähtien. Yhdistys tarjoaa asiantuntijoille ja mikroyrityksille tukea ja ratkaisuja yritystoiminnan kehittämiseen. Digitaalinen toimintamalli tuo palvelut jokaisen pienyrittäjän saataville ja mikroyritysten kehitysyhteisö toimii aktiivisesti uusia yhteistyökuvioita rakentaen. Jäsenyritykset voivat hyödyntää asiantuntijaverkoston monipuolista osaamista helposti ja sijainnista riippumatta.

UltraLeanSales® 2.0 - Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta harvoissa yrityksissä tunnetaan asiakkaan ostokäyttäytyminen riittävän hyvin.20.2.2023 08:05:00 EET | Tiedote

Mitä tapahtuisi, jos tuntisit paremmin asiakkaasi ostokäyttäytymisen? Osaisitko hyödyntää sitä? Parantaisiko tieto myyntiä? Lean-johtamisen malli on tuttu juttu tuotannon tehostamisessa, mutta miksi Lean-oppeja ei ole juurikaan sovellettu tarjousten voittoprosentin parantamiseen? UltraLeanBusiness Oy on tuotteistanut tiedolla johtamisen mallin itseoppivaksi prosessiksi, joka perustuu asiakkaan ostoprosessien tuntemiseen. Aiheesta on nyt julkaistu kirja, uusittu ja laajennettu painos nimeltään UltraLeanSales 2.0.

Uudelleenkoulutuksen kautta B2B-myynnin edelläkävijäksi9.1.2023 08:05:00 EET | Tiedote

Laajamittainen muutos työllistää 1000 uutta B2B-myynnin huippukonsulttia. Etsitkö uutta alkua urallesi, ideaa oman yrityksen perustamiseen tai kehityspolkua nykyisen jatkeeksi? Mitäpä jos nostaisit oman yrityksesi myynnin tehokkuutta järjestelmällisesti ja ohjatusti? Siinä samassa oppisit kuinka potentiaalisten asiakkaiden ostoprosessit toimivat. Kun kauppaa alkaa tulla yrityksellesi, ja opit kuinka homma toimii, voit laittaa hyvän kiertämään ja ryhtyä jakamaan osaamistasi myös muiden yritysten hyödyksi ja iloksi. Onko tämä liian hyvää ollakseen totta? Ei suinkaan, sillä kyse on uudesta koulutusohjelmasta, joka valmentaa UltraLeanSales®-konsultteja B2B-myynnin edelläkävijöiksi.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye