Una Hirvilammi Jyväskylän Sokos- ja kauppakeskusjohtajaksi

Osuuskauppa Keskimaa on nimittänyt Una Hirvilammen Jyväskylän Sokos- ja kauppakeskusjohtajaksi 2.8.2021 alkaen nykyisen Sokos-johtaja Outi Terhon siirtyessä luotsaamaan Keskimaan Sale-liiketoimintaa. Sokos- ja kauppakeskusjohtaja vastaa Jyväskylän Sokoksen liiketoiminnan ja palvelun kehittämisestä sekä kauppakeskus Sokkarin johtamisesta.

Una Hirvilammi aloittaa työnsä Sokos- ja kauppakeskusjohtajana elokuun alusta.

Jyväskylän Sokos- ja kauppakeskusjohtajana 2.8.2021 aloittava Una Hirvilammi on toiminut Sokos- ja kauppakeskusjohtajana Jyväskylässä vuoden vanhempainvapaan sijaisuuden ajan vuonna 2020. Sijaisuuden päätyttyä hän jäi opintovapaalle opiskelemaan palveluliiketoiminnan johtamisen ylempää ammattikorkeakoulututkintoa.

Hirvilammi on vahva kaupanalan ammattilainen, jolla on vuosien kokemus asiakaspalvelusta ja myynnin johtamisesta. Hän on työskennellyt vuosia myyntipäällikkönä Sokoksella ja sitä ennen Hirvilammi on toiminut kansainvälisen ketjun Marks & Spencerin organisaatiossa, toimien Marks & Spencer Jyväskylän myymäläpäällikkönä.

− Kauppakeskus Sokkarilla on merkittävä rooli Jyväskylän keskustan kehittämisen veturina. Samalla Sokoksen liiketoimintaa kehitetään vahvasti kohti asiakkaiden uusia kulutustottumuksia. Unalla on vuosien kokemus myynninjohtamisesta Sokoksella, joten hän tuo jatkuvuutta sekä Sokoksen että kauppakeskus Sokkarin liiketoiminnan kehittämiseen, toteaa Osuuskauppa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja Vesa Kyllönen.

− On upeaa päästä jatkamaan kauppakeskus Sokkarin ja Sokoksen kehittämistä yhdessä Sokos-tiimin ja Sokkarin toimijoiden kanssa. Tavoitteena on tarjota asiakkaille ainutlaatuinen kokonaisuus erinomaisella palvelulla höystettynä. Uskon vahvasti, että Jyväskylän keskustan vetovoimaisuus on mahdollista saavuttaa hyvällä ja ennakkoluulottomalla yhteistyöllä yhdessä toimijoiden ja kaupungin kanssa, visioi elokuussa työnsä aloittava Una Hirvilammi.

Osuuskauppa Keskimaa, Vesa Kyllönen, market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja, 010 767 3021, vesa.kyllonen@sok.fi

Una Hirvilammi aloittaa työnsä Sokos- ja kauppakeskusjohtajana elokuun alusta.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaa yhteistyökumppaniksi Uuraisten elinvoimahankkeessa17.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa ja Uuraisten kunta ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Uuraisten elinvoimahankkeesta. Uuraisten kunta on hakenut yhteistyökumppania, jonka kanssa Uuraisten keskustaan käynnistetään kaavoitus uuden liikekiinteistön rakentamiseksi. Keskimaan suunnitelmissa on rakentaa alueelle uusi päivittäistavarakauppa sekä ABC-polttoaineiden kylmäasema. Alustavan suunnitelman mukaisesti kohde valmistuu syksyllä 2023.

S-market Lievestuoreen myymäläuudistus on valmis – piha-alueet valmistuvat syksyllä8.6.2021 13:15:00 EEST | Tiedote

S-market Lievestuoreella kevään aikana tehty kokonaisvaltainen uudistus on valmistunut. S-marketin myymäläilme on päivitetty uuden S-market konseptin mukaiseksi ja myymälään on rakennettu uusi sisäänkäynti. Pysäköintialueiden muutostyöt jatkuvat vielä läpi kesän ja valmistuvat loppusyksyn aikana. Uudistuneen myymälän avajaisia juhlitaan avajaistarjousten merkeissä.