”Unelmalista” on seksipositiivinen aikuisen naisen odysseia!

Kirsi Karhun eroottisessa romaanissa rohkea kehollisuus kohtaa kesäisen Suomen.

”Unelmalista” (Basam Books 2021)

Kuka omistaa oikeudet yhteiseen todellisuuteen? Entä, jos perheenjäsenten yksityisyys vaarantuu? Onko mahdollista olla rakastavassa suhteessa toista omistamatta?

Kirsi Karhun Unelmalista (Basam Books 2021) on seksipositiivinen, aikuisen naisen odysseia, jossa rohkea kehollisuus kohtaa kesäisen Suomen. Missiotaan vapaasta seksistä, unelmalistaansa toteuttaessaan päähenkilö Meiju joutuu miettimään, milloin yksityinen on jaettuna ihanaa, milloin jopa painajaismaista.

”Hänen kuiskauksensa kuumotti korvani juuressa ja parransänki kutitti niskaani. Työnsin innolla vastaan. Syreenin pinta tuntui silkkipaperilta, polttamamme aine keuhkoissa pehmeältä, päässä lämpimältä.”

Unelmalista on lihallinen romaani Meijun eroottisesta matkasta, jolla hän tapaa miehiä, naisia ja pariskuntia riemukkaan seksin merkeissä. Instagramin, blogin ja eroottisen e-matkaoppaan julkisuus törmää toisaalta liian lähelle hiipiviin someseuraajiin, toisaalta omaan ja toisen ihmisen yksityisyyden tarpeeseen.

Kirsi Karhu on rovaniemeläinen, 52-vuotias rekrytointiyrityksen asiakkuuspäällikkö. Hän toimii Lapin kirjallisuusseuran sihteerinä ja nauttii kirjoittamisen ohella puutarhan hoidosta.

”Unelmalista” (Basam Books 2021)

Muuttuvassa työelämässä on ensisijaisen tärkeää hankkia uusia taitoja ja päivittää omaa osaamista – uutuuskirja kertoo, miten onnistut tässä!12.10.2021 10:45:00 EEST | Tiedote

Työelämän murroksesta juontuvat taitotarpeet ovat suosittu aihe julkisessa keskustelussa. Harvoin kuitenkaan kerrotaan, miten yksittäinen ihminen pärjää työelämän myllerryksessä, tai, miten hän voisi kehittää osaamistaan. Sanna Eulenberger puuttuu tähän epäkohtaan uudessa kirjassansa ”Vapaalla tyylillä taitajaksi”.