Unifi on muuttanut

Suomen yliopistojen rehtorineuvosto UNIFI ry on muuttanut toukokuun alusta uusiin toimitiloihin. Uusi osoitteemme on Eteläranta 10.

Unifin uudet tilat sijaitsevat Teollisuuskeskuksessa samassa kerroksessa Sivistystyönantajat ry:n kanssa.

”Uusi, entistäkin keskeisempi sijaintimme ja Teollisuuskeskuksen tilat helpottavat Unifin sidosryhmäyhteistyön organisointia ja kehittämistä. Toimistomme siirtyminen Sivistan tilojen läheisyyteen tiivistää luontevasti jo ennestään hyvää yhteistyötämme. Olemme tunnistaneet synergiaa osaamisen jakamisen, yhteisten tavoitteiden edistämisen ja myös käytännön tukipalvelujen osalta”, sanoo Unifin toiminnanjohtaja Tanja Risikko. ”Hienoa päästä uusiin tiloihin yhdessä uudistuneen tiimimme kanssa.”

Unifin uusi osoite on 1.5.2022 alkaen Suomen yliopistojen rehtorineuvosto Unifi ry, Eteläranta 10, 00130 Helsinki. Käynti tiloihin tapahtuu Teollisuuskeskuksen toisen kerroksen aulan kautta. Unifin kaikki yhteystiedot löytyvät täältä.