Uniikkeja Lumo-asuntoja valmistuu Kauniaisten keskustan terassitaloon

Erinomaiselle paikalle Kavallintie 1:een valmistuu 48 täysin uudistettua Lumo-kotia. Korkealuokkaiset asunnot ovat kaksioita, kolmioita ja tilavia perheasuntoja. Asukkaiden yhteisessä käytössä on saunaosasto uima-altaineen. Talo valmistuu 1.12.2017.

Alun perin 1970-luvulla rakennettu terassitalo peruskorjattiin täydellisesti. Asuntojen toimivat ja avarat alkuperäiset -70-luvun asuntopohjat tekevät kodeista helposti sisustettavia. Keittiöt, kylpyhuoneet ja kaikki pintamateriaalit on uusittu kokonaan laadukkailla materiaaleilla. Katso virtuaaliesitys tästä linkistä.

Asukkaiden yhteisessä käytössä on muun muassa kaksi saunaosastoa ja uima-allastila, pesula, askarteluhuone sekä lastenvaunu- ja muita varastotiloja. Autopaikat ovat talon alla olevassa pysäköintihallissa.

Kavallintie 1 on savuton talo, missä tupakointi on kielletty asunnoissa, parvekkeilla ja talon yleisissä tiloissa. Tupakointipaikka on osoitettu talon piha-alueelta.

Lumo-asukkaan etuja ovat muun muassa vuokraan sisältyvä laajakaista, verkkokaupasta vuokrattaessa 0 euron vuokravakuus ja myös lemmikit ovat tervetulleita. Lisäksi asukkaille on tarjolla monipuolisesti asiakasetuja ja tapahtumia.

Uniikit kodit sijaitsevat Kauniaisten hyvien palvelujen ja liikenneyhteyksien ääressä. Kauniainen on vehreä, kodikas puutarhakaupunki pääkaupunkiseudulla. Viihtyisässä, luonnonläheisessä asuinympäristössä on useita arkkitehtuurisia nähtävyyksiä. Alueen menneisyys huvila-alueena näkyy monina vanhoina pytinkeinä ympäri kaupunkia. Pienessä Kauniaisissa on lukuisia liikunta- ja harrastusmahdollisuuksia uimahallista lähtien. Kaupunki on tunnettu aktiivisena käsipallokaupunkina.

Vuokraa Lumo-asunto https://verkkokauppa.lumo.fi/kohde/10443

Myyntijohtaja Nina Silvonen, Kojamo Oyj, puh. 020 508 4101, [etunimi.sukunimi](at)kojamo.fi