Uuden hoivakodin rakennustyöt käynnistyivät Kiteellä

Kiteen hoivakodin rakennustyömaa. Kuva on vapaasti käytettävissä.

Attendo rakennuttaa Kiteen Terveystielle ikäihmisten hoivakodin. Rakennustyöt ovat käynnistyneet tällä viikolla ja kohde valmistuu kesän 2018 alkuun mennessä. Ikääntyneiden erityistarpeet huomioivaan hoivakotiin tulee 41 asukaspaikkaa. Hoivakoti sopii kodiksi ympärivuorokautista hoivaa tarvitseville sekä kevyempää apua tarvitseville ikäihmisille. Hoivakodissa on myös lyhytaikaisen hoiva-asumisen paikkoja esimerkiksi omaishoitajien lomien ajaksi.

Uusi hoivakoti vahvistaa ikääntyneiden hoiva- ja asumispalveluja Itä-Suomessa.

- Haluamme tarjota erilaisia vaihtoehtoja ikääntyneiden hoiva- ja asumispalveluihin. Hoivakoti sijaitsee kauniilla ja keskeisellä paikalla hyvien yhteyksien äärellä. Hoivakotiin tulee myös oma keittiö, jossa valmistetaan maittavat ja ikääntyneiden ravitsemussuositukset huomioivat ateriat, sanoo Anne Flink Attendosta.

Kohteen urakoi Hovako Oy.

Anne Flink
aluejohtaja, hoivapalvelut, Attendo
anne.flink@attendo.fi

Kiteen hoivakodin rakennustyömaa. Kuva on vapaasti käytettävissä.

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 20 000 työntekijää noin 500 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Sipoon Wolf ja taksiyrittäjät haastavat hyviin tekoihin, tarjoavat palvelukodin asukkaille lätkämatsin kyytien kera12.10.2017 10:18Tiedote

Attendo Joenrannan palvelukodissa odotetaan innolla 14. lokakuuta Wolf Sipoon ja KJT Keravan välistä jääkiekon 2. divisioonan paikallisottelua. Miesten edustusjoukkueelle ilta on myös erityinen, sillä peli-illan kruunaa joukkueen ideoima hyvä teko. Jääkiekkojoukkue ja paikalliset taksiyrittäjät tarjoavat peli-illan ja kyydit jäähallille palvelukodissa asuville. Samalla Wolf Sipoon joukkue haastaa kaikki suomalaiset hyviin tekoihin.