Uuden hsl.fi:n ensimmäinen versio on julkaistu – tutustu beta-versioon

HSL:n verkkosivut uudistuvat tänä vuonna. Uuteen hsl.fi:hin on nyt mahdollista päästä tutustumaan, kun uudesta sivustosta on julkaistu beta-versio.

Olemme pyrkineet tekemään uusista verkkosivuistamme entistä helpommat käyttää: tavoitteenamme on, että kaikki tarpeelliset joukkoliikenteeseen liittyvät tiedot löytyvät sivuiltamme entistä nopeammin. Samalla myös Reittiopas siirtyy osaksi uutta hsl.fi:tä. Näin kaikki HSL:n verkkopalvelut ovat tulevaisuudessa yhdessä paikassa.

Uusi HSL:n verkkosivusto on tarkoitus julkaista kokonaisuudessaan loppuvuonna 2020. Nyt julkaistuun beta-versioon tuodaan uusia ominaisuuksia vielä kesän ja syksyn mittaan. Verkkopalvelujen kehitystyö jatkuu myös uuden hsl.fi:n julkaisun jälkeen.

Samalla verkkosivujen ulkoasua on kehitetty entistä selkeämmäksi, ja sama koskee myös uutta reittihakua. Reittiopas uudistuu vastaavalla tavalla myös HSL-sovellukseen. Myös saavutettavuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota.

Uusi verkkosivusto on toteutettu tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Kehitystyön aikana olemme tehneet useita asiakashaastatteluita ja testanneet sivuston aiempia kehitysversioita.

Beta-versio on julkaistu vain suomeksi, mutta ruotsin- ja englanninkieliset palvelut ovat saatavilla edelleen nykyisellä hsl.fi-sivustolla.

Toivomme uudesta HSL:n verkkosivusta myös palautetta. Sitä voi antaa uudella sivustolla klikkaamalla uuden hsl.fi:n sivujen oikeassa laidassa näkyvää Anna palautetta -painiketta.

Tutustu uuteen hsl.fi:hin osoitteessa uusi.hsl.fi!

Lisätietoja uudesta hsl.fi:stä:
Heli Rautio