Uuden Sale Simon avajaisia juhlitaan torstaina 28.3.

Uusi Sale Simo avaa ovensa omistajilleen torstaina 28.3. klo 10. Asioimisen helppous ja nopeus, myymälän hyvä sijainti, kattava valikoima sekä kiinteistön energiatehokkuus ovat Sale Simon valtteja.

Simon nykyisen Sale-myymälän korvaava uusi Sale tarjoaa asiakkailleen entistä laajemmat päivittäistavaravalikoimat sekä kattavat oheispalvelut. Uusi myymälä palvelee asiakkaitaan arkisin kello 7–21, lauantaisin 8-21 ja sunnuntaisin 10–21 mahdollistaen asioinnit aamusta iltaan viikon jokaisena päivänä.

-Uuden ja entistä laajemman myymälän ansiosta tuotevalikoimaa on voitu kasvattaa merkittävästi. Kehitämme valikoimaa myös jatkossa omistajalähtöisten tuotetoiveiden pohjalta, lupaa Sale Simon myymäläpäällikkö Tanja Ylikärppä.

Saapuminen uuteen Saleen on helppoa. Hyvän saavutettavuuden takaavat myymälän uusi sijainti entisen linja-autoaseman paikalla ja isot valaistut parkkipaikat. Uuden myymälän myötä myös kaikki kalusteet ja kylmälaitteet on uusittu entistä energiatehokkaampiin vaihtoehtoihin.

Salen laajan valikoiman lisäksi saman katon alta löytyvät Omistajapiste, Veikkaus, Nostoautomaatti, Postipalvelutsekä Apteekki. Ulkoa löytyvät kaasukaapit ja parkkipaikalta Rinki-Ekopiste.

Alue on suosittua mökkiläisten keskuudessa, joten myös heidän toiveet on pyritty huomioimaan valikoimissa.

-Kesän osalta vahvistamme esimerkiksi grilliruokien määrää. Meiltä löytyy myös kaasukaapit, kertoo marketkaupan ryhmäpäällikkö Heikki Luhtanen.

Sale Simo työllistää yhteensä 6 henkilöä.

-Meidän ammattitaitoinen ja palveleva henkilökunta odottaa jo innolla uuden myymälän avausta, iloitsee Ylikärppä.

Uuden Sale Simon avajaisia juhlitaan torstaina 28.3. klo 10. Avajaispäivänä asiakkaille on tarjolla kakkukahvit, Simon alakoulun musiikkiesitys, arvontaa sekä loistavia avajaisetuja. Perheen pienimpiä viihdyttämään saapuu Onni Orava ja lisäksi luvassa on ilmapalloja ja karkkia. Kello 10–18 paikalla on myös Arinan palveluneuvojat opastamassa omistajuus- ja S-Pankkiasioissa.

Sale Simo mahdollistaa helpon ja nopean asioinnin osoitteessa Ratatie 3, Simo. Tervetuloa!

Lisätiedot:

Ryhmäpäällikkö Heikki Luhtanen, 050 5291 576

Myymäläpäällikkö Tanja Ylikärppä, 044 788 7348

Asiakkaat malleina Sokoksen isossa kevään muotinäytöksessä Kauppakeskus Valkean Kesäkadulla9.4.2019 17:53:00 EESTTiedote

Sokos-tavarataloissa vietetään valtakunnallisesti kevään muotiviikkoja. Ensimmäinen muodin viikko huipentuu lauantaina 13.4. järjestettävään suureen muotijuhlaan Oulussa, jossa Kauppakeskus Valkean Kesäkadulle rakennettavalle catwalkille nousee kahdeksan upeaa, tavallisista ihmisistä kuoriutunutta mallia. Näytös striimataan myös muihin Sokos-tavarataloihin osana Sokoksen muotiviikkojen ohjelmaa.

Limingantullin Prismakeskus juhlii 20-vuotispäiväänsä sunnuntaina 10.3.20196.3.2019 16:42:19 EETTiedote

Tulevana sunnuntaina tulee kuluneeksi tasan 20 vuotta siitä hetkestä, kun Prisma Limingantulli avasi ovensa ensi kertaa omistajilleen. Palvelut ja valikoimat ovat vuosien varrella kasvaneet ja kehittyneet, viimeisimpänä alkuvuodesta valmistuneen myymäläuudistuksen myötä. Tänä päivänä Pohjois-Suomen suurin ja upein hypermarket palvelee Oulun seudun asukkaita entistä kattavammilla valikoimilla.