Lumileds

Uuden sukupolven Philips WhiteVision ultra -ajovalopolttimot parantavat näkyvyyttä pimeällä ja vähentävät kuljettajan silmien väsymistä

Philipsin uuden sukupolven WhiteVision ultra -halogeenipolttimoissa on uusi pinnoite, ja ne tuottavat jopa 4 200 kelvinin värilämpötilan. Ne ovat Philipsin valikoiman valkoisimmat tieliikennekäyttöön hyväksytyt halogeenipolttimot ja täydellinen valinta, kun autolle halutaan virtaviivainen ja tyylikäs ilme.

Valkoisimmat tieliikennekäyttöön hyväksytyt polttimot – jopa 4 200 kelviniä[1]

Philips WhiteVision ultra -ajovalopolttimot muuttavat auton ulkoasua merkittävästi jopa 4200 Kelvinin terävällä valkoisella valollaan. Nämä polttimot on suunniteltu kuljettajille, jotka etsivät autojensa halogeeniajovaloihin kirkkaan valkoista päivitystä. “Kiitos uuden, edistyksellisen lasin pinnoitteen, Philips WhiteVision ultra -polttimot ovat valkoisimmat tieliikennekäyttöön hyväksytyt polttimomme.

Philips WhiteVision ultra on tarkoitettu autoilijoille, jotka haluavat päivittää autonsa halogeenipolttimoiden ulkoasun muistuttamaan tyylikkäitä Xenon -valoja”, kertoo Lumiledsin EMEA -alueen tuotepäällikkö Mark Bülow. “Näiden ajovalopolttimoiden valoteho on erinomainen ja käyttöikä tavanomaisia stailauspolttimoita pidempi. Uudet ajovalopolttimot tarjoavat upean ilmeen ajovalon heijastimessa ja ne muistuttavat tyyliltään sekä ulkoasultaan Xenon -valoja.

Uusi Philips WhiteVision ultra -pinnoite yhdessä viileän valkoisen valon kanssa parantaa merkittävästi näkyvyyttä pimeällä ja tekee kuljettajan olon mukavammaksi vähentämällä silmien väsymistä. Erinomainen suunnittelu ja toimivuus takaavat upean ulkoasun ja erinomaisen ajomukavuuden.

Philips WhiteVision ultra -ajovalopolttimoilla on ECE[2]-hyväksyntä, joten ne on hyväksytty käytettäväksi tieliikenteessä. Kuljettajat voivat huoletta nauttia niiden energisestä ilmeestä. Ne takaavat erinomaisen näkyvyyden tinkimättä turvallisuudesta.

Jopa 60 % enemmän näkyvyyttä[3]

Uusi Philips WhiteVision ultra -pinnoite ja viileä valkoinen valo parantavat merkittävästi näkyvyyttä pimeällä ja tekevät kuljettajan olon mukavammaksi vähentämällä silmien väsymistä. Erinomainen suunnittelu ja toimivuus takaavat upean ulkoasun ja erinomaisen ajomukavuuden.

60 % paremman näkyvyyden ansiosta pidempi valokeila auttaa havaitsemaan muut tiellä liikkujat selvemmin. Muut tienkäyttäjät havainnoivat myös liikkuvanajoneuvon helpommin. Tämä parantaa turvallisuutta ja antaa enemmän aikaa reagoida mahdollisiin vastaantuleviin vaaratilanteisiin     .

Polttimot sopivat useimpien valmistajien automalleihin

Philips WhiteVision ultra -ajovalopolttimoista on saatavilla tavallisimpia tyyppejä: H1, H3, H4, H7, H8, H11, HB3, HB4 ja HIR2. Lisäksi Philips WhiteVision ultra -polttimoista on saatavilla tyypit W5W, H6W ja PSX24W.

Nämä uudet polttimot sopivat useimpien valmistajien automalleihin, esimerkiksi Audi, BMW, Citroën, Ford, GM, Peugeot, Toyota ja Volkswagen. Katso lisätietoja polttimon valintatyökalulla.

Huippuluokan laatu parantaa turvallisuutta

Entistä paremmat ja kirkkaammat valot parantavat ajosuoritusta. Optimoitu erittäin tarkka hehkulangan geometria, korkeapaineinen kaasutäyte, innovatiivinen pinnoite ja korkealaatuinen UV-kvartsilasi mahdollistavat, että Philips WhiteVision ultra -ajovalopolttimot asettavat uuden standardin tieliikennekäyttöön hyväksytyille valkoisille valoille. Tyylikkäiksi ja näkyvyyttä parantaviksi suunnitellut ajovalopolttimot tarjoavat rennomman ja hauskan ajokokemuksen.

Philips on ollut ajoneuvoteollisuuden edelläkävijä valoissa jo yli sadan vuoden ajan. Philipsin ensiasennuslaatuiset tuotteet on suunniteltu ja kehitetty vastaamaan tiukkoja laatuprosesseja (mukaan lukien asianmukaiset ISO-standardit) ja tuotantovaatimuksia.

Lisätietoja on osoitteessa www.philips.com/whitevisionultra

[1]4 200 kelvinin värilämpötila koskee sekä H4- että H7-polttimoita.

[2] ECE: Euroopan talouskomissio

[3]Lakisääteisiin vähimmäisvaatimuksiin verrattuna

Lisätietoja antaa:

Marine Carruelle
EMEA Marcom Manager Automotive Aftermarket
Lumileds
Puh: + 33 (0)7 87 94 57 16
Sähköposti: marine.carruelle@lumileds.com

Tietoa Lumiledsista

Autoteollisuuden, mobiilialan, valaistusalan yritysten ja IoT-yritysten tarpeisiin innovatiivisia valoratkaisuja tuottava Lumileds on alan johtava yritys, joka työllistää yli 7 500 ihmistä yli 30 maassa. Yhteistyössä asiakkaidensa kanssa Lumileds venyttää valaistuksen rajoja.

Tutustu tarkemmin valoratkaisujen valikoimaamme osoitteessa lumileds.com.

Autoteollisuuden johtavana valoratkaisujen toimittajana Lumiledsillä on lupa käyttää Philips -tuotemerkkiä autovalaisimien ja tarvikkeiden tuotevalikoimaansa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Lumileds