Uudistettu Alepa Maunula avaa ovensa juhannukseksi

Huhtikuussa myymäläremontin vuoksi ovensa sulkenut Alepa Maunula avataan jälleen torstaina 23. kesäkuuta kello 10.00. Remontissa uusittiin myymälän lattia, lisättiin uusi asiointia nopeuttava pikakassa ja laajennettiin paistopisteosastoa.

Metsäpurontiellä Helsingissä sijaitseva Alepa Maunula suljettiin huhtikuun lopussa taloyhtiön LVI-remontin vuoksi. Samassa yhteydessä myymälätilat päivitettiin Alepan nykyilmeeseen. Asiakas huomaa uudistukset kassa-alueella, jonne tulee pikakassa palvelukassan rinnalle nopeuttamaan kassa-asiointia. Myymälän bakery-osasto laajenee, mikä mahdollistaa isomman valikoiman paistopistetuotteita. Muuten tuotteet löytyvät vanhoilta tutuilta paikoiltaan. Lisäksi asiakkaiden käytössä on uusi kahvipiste, jossa on tarjolla kuumien juomien lisäksi puuroa ja nuudeleita.

Isoin kiinteä muutos remontissa näkyy asiakkaiden jalkojen alla, sillä myymälän lattia uusittiin remontissa. Kylmäkalusteet Maunulassa on vaihdettu jo aiemmin ovellisiin, mikä paransi myymälän energiatehokkuutta.

HOK-Elannon myymälöihin toteuttamat kylmälaitosuudistukset, päästöttömän sähkön käyttö ja energiatehokkaat toimenpiteet tukevat S-ryhmän asettamaa tavoitetta olla vuonna 2025 hiilinegatiivinen.

”Palveluiden tulee olla jalankulku- ja pyöräilyetäisyydellä tai ainakin hyvien liikenneyhteyksien varrella. Näin vähennämme myös asioinnin aiheuttamaa ympäristökuormitusta”, HOK-Elannon vastuullisuuspäällikkö Satu Kattilamäki sanoo.

Tärkeä lähipalvelu palaa Maunulaan

Alepa on Maunulassa päivittäistavarakauppa, jonka saamiseksi alueen asukkaat ovat aikanaan olleet aktiivisia.

”Tärkeät lähipalvelut palaavat nyt Maunulaan remonttitauon jälkeen, ja asukkaat ovat varmasti tätä jo odottaneet”, ryhmäpäällikkö Marko Lumppio sanoo.

”Meille on tärkeää kuunnella asiakkaita ja tuoda palvelut ihmisten lähelle. Maunulan Alepa on todellinen lähipalvelu, joka sijaitsee siellä, missä sitä tarvitaan”, Lumppio sanoo.

”Haluamme vastata alueen asukkaiden tarpeisiin mahdollisimman hyvin ja myymälän valikoimaan pääsee jatkossakin vaikuttamaan jättämällä korttelitoiveen. Korttelitoiveet muodostavat jo nyt merkittävän osan Maunulan Alepan myynnistä.”

Alepa Maunula

• Osoite: Metsäpurontie 23, 00630 Helsinki
  • Uudistettu myymälä avataan torstaina 23. kesäkuuta klo 10.00
  • Aukioloajat: ma–la 6.30–23.00, su 9.00–23.00
  • Uudistetusta Alepasta löytyy pikakassa, laaja paistopistesekä uusi kahvi- ja välipalapiste.
  • alepa.fi
  • alepakorttelitoive.fi

HOK-Elanto, Stadin oma lafka, on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 630 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 500 henkilöä.

Nopea suurteholataus onnistuu nyt myös Helsingin keskustassa – ABC-latausverkosto laajenee voimakkaasti pääkaupunkiseudulla29.6.2022 09:17:00 EEST | Tiedote

Sähkö- ja hybridiautojen latauspistetarjonta kasvaa voimakkaasti HOK-Elannon toimialueella vuoden 2022 aikana. Jo kesäkuun lopussa Helsingin keskustassa päästään nauttimaan parannetusta latauspisteinfrasta, kun auton voi jatkossa ladata uudella Bulevardin S-marketin yhteydessä sijaitsevalla ABC-latausasemalla. Autoilijoiden käytössä kyseisellä latausasemalla on yhteensä kuusi suurteholatauspistettä, joissa lataus onnistuu nopeimmillaan minuuteissa, sekä kaksi AC-peruslatauspistettä.

HOK-Elanto toimitti viime vuonna lähes miljoona ruoan verkkokauppatilausta – näillä alueilla verkkokauppa vetää eniten21.6.2022 07:09:00 EEST | Tiedote

Ruoan verkkokauppa on ollut vahvassa kasvussa jo yli kahden vuoden ajan. Vuonna 2021 HOK-Elannon asiakkaat tekivät lähes miljoona ruoan verkkokaupan tilausta ja myynti harppasi 53 prosenttia edellisvuodesta siivittäen HOK-Elannon ruoan verkkokaupan markkinajohtajaksi alueellaan. Tarkempi katsaus HOK-Elannon myyntidataan osoittaa, että ruoan verkkokaupan käyttö korostuu etenkin pientalovaltaisilla alueilla ja lapsiperheiden keskuudessa.

Alepa Kallio uudistui – myymälään esteetön kulkureitti ja odotettu salaattibaari7.6.2022 07:30:00 EEST | Tiedote

Helsingin Cástreninkadulla sijaitseva Alepa Kallio avaa ovensa uudistettuna torstaina 9.6. klo 10. Laajamittaisessa uudistusprojektissa alueen nopeimpaan lähikauppaan luotiin esteetön kulkureitti, myymälämiljöö päivitettiin ja myymälän palveluita täydennettiin muun muassa paljon toivotulla salaattibaarilla. Lisäksi Alepa Kallion energiatehokkuutta parannettiin huomattavasti uusimalla kaikki kylmäkalusteet.