Uudistettu Ravintolamaailma Kuopion Prismalla avataan tänään

Juhannuksesta asti remontissa ollut Kuopion Prisman Ravintolamaailma avataan tänään pitkän odotuksen jälkeen.

-       Odotamme henkilökunnan kanssa innolla avausta ja ihania asiakkaitamme. Pitkän remontin aikana henkilökunta on työskennellyt muissa PeeÄssän ravintoloissa, mutta nyt on kiva palata uuteen ja upeaan ravintolamaailmaamme, iloitsee ravintolapäällikkö Sanna Pulkkinen.

Uudistuksen myötä ravintolamaailman tilat kasvavat sekä asiakastilojen että keittiön osalta. Tarjolla on tutut PizzaBuffan, Presson ja Hesburgerin tuotteet. Ravintolamaailma sijaitsee paraatipaikalla uuden parkkihallin yhdyskäytävän vieressä. Remontin myötä Hesburgerin paikka muuttuu yhdyskäytävän viereen.

-       Saamme uuden, nykyaikaisen ja tilavan keittiön. Asiakaspaikkoja tulee lisää ja uusien tilaratkaisujen kautta PizzaBuffan lounas- ja salaattipöytä saadaan paremmin esille. Kahvittelijoita hemmotellaan Presson uudella ja tunnelmallisella miljööllä. Ja mikä parasta, parkkihallista pääsee kätevästi kuivin jaloin kauppaan sekä ravintolamaailmaamme, kertoo Sanna.

Ravintolamaailma työllistää 20 henkilöä.

Tulospalkkaa keskimäärin 645 euroa per henkilö14.9.2021 13:21:47 EEST | Uutinen

Osuuskauppa PeeÄssällä on käytössä tulospalkkakäytäntö, jonka piiriin kuuluvat kaikki peeässäläiset. PeeÄssän henkilöstölle maksettiin vuoden 2021 ensimmäiseltä puolikkaalta tulospalkkoja lähes miljoonaa euroa, joka on keskimäärin 645 euroa per henkilö. - Tulospalkkaa sai nyt 1 535 peeässäläistä. Tulospalkitsemisen lisäksi työntekijät saavat 3–25 prosenttia ostoetua kaikista S-ryhmän toimipaikoista. Lisäksi meillä huolehditaan erilaisin keinoin työntekijöiden työhyvinvoinnista ja työturvallisuudesta. Esimerkiksi tuemme henkilöstön omaehtoista liikuntaa ja hyvinvointia työvirerahalla, joka on 180 euroa per henkilö vuodessa, kertoo henkilöstöjohtaja Suvi Honkanen. Tulospalkitseminen ohjaa työskentelyä kohti työpaikan tavoitteita, jotka on jokaisella toimipaikalle määritelty erikseen. Tulospalkka maksetaan työntekijöille tekemiensä työtuntien perusteella. Tulospalkkaan on oikeutettu sen toimipaikan henkilöstö, jossa tavoitteet on saavutettu asiakastyytyväisyyden, prosessin, henkilöstön se

Tšekkipub Hospoda Koza on avattu13.9.2021 08:48:38 EEST | Tiedote

Ravintola Hospoda Koza on avattu 10.9. Kuopion kauppahallin kellariin, Kauppakatu 45:een. Ravintolassa on 130 asiakaspaikkaa. Pubin aukioloajat ovat alkuun keskiviikko - lauantai klo 18-01. Myöhemmin syksyllä koronarajoitusten mahdollisesti poistuessa ilta jatkuu viikonloppuisin aamu neljään asti. Pubin miljöö ammentaa useista vanhoista, perinteisistä tšekkiläisistä oluttuvista ja illanviettoa säestää karaoke. Kattavan kappalevalikoiman sekä erinomaisen äänentoiston ansiosta Koza on karaoken ystävien uusi ykköspaikka Kuopiossa. Perjantai ja lauantai-iltoina paikalla on ammattitaitoinen karaokejuontaja. Rauhallisempi illanvietto mukavassa seurassa vaikkapa pelejä pelaillen onnistuu myös mainiosti kellaritilan sokkeloisuuden ja kiehtovuuden ansiosta. Tilaan tulee myös yksityisesti varattava karaokekabinetti vaikkapa yrityskäyttöön tai yksityistilaisuuksia varten. Ravintola Koza toimii samalla myös maineikkaan Kozel Tšekkipanimon näyteikkunana ja ainoana brändibaarina Suomessa. Kozel on m