Uudistunut Hemingway’s on nyt urbaanin elämän kohtaamispaikka

Seurustelu- ja juomaravintolaketju Hemingway’s Bar & Cafe on uudistumassa ja ensimmäisenä uuteen konseptiin voi tutustua 19.4.2017 alkaen Helsingissä osoitteessa Hietalahdenranta 11. Rentona vapaa-ajanviettopaikkana tunnettu Hemingway’s muuntautuu jatkossa myös etätyön tarpeisiin erinomaisesti. Hietalahden Hemingway’sin jälkeen suunnitteilla on uudistaa myös useita muita ketjun kohteita lähitulevaisuudessa.

Yllätä ystävä Hemingway’s postikortilla ja ilmaisella lahjalla

Hemingway’s-ravintoloiden tarina juontuu tunnetun kirjailijan Ernest Hemingwayn elämästä. Kirjailijan legendaariset ajatukset ja oivallukset ovat innoittaneet ravintolaa luomaan oman postikorttisarjan ja postimerkin. Asiakkaat voivat lähettää veloituksetta ystävälleen sitaattipostikortin, joka sisältää samalla myös lahjan vastaanottajalle: Tuomalla postikortin Hemingway’s-ravintolaan tarjotaan vieraalle kahvit. Postikortin voi lähettää Hietalahden Hemingway’sista 19.4.-23.4 välisenä aikana.

Ravintoloiden omat postimerkit tekevät vielä tuloaan, sillä useammin omakuvamerkkejä teetetään esimerkiksi lemmikeistä.

”Omakuvapostimerkkejä teetetään paljon etenkin lapsista, vauvoista ja lemmikeistä. Kesäisin omakuvapostimerkkejä tilataan erityisesti ylioppilasjuhlien ja häiden kiitoskortteihin. Itselleni ei ole vielä tullut vastaan ravintolan omaa postimerkkiä oman postikortin kera. Tämä tulee varmasti olemaan hauska yllätys,” kertoo Postin tuotepäällikkö Johanna Rouhe.

Liikkuvaan työhön räätälöity coffice-konsepti

Uudistunut Hemingway’s on suunniteltu kaupunkilaisten monenlaisiin tarpeisiin; työskentelyyn, seurusteluun ja ennen kaikkea viihtymiseen. Liikkuvan työn tarpeet huomioivan alueen ansiosta on ravintoloissa jatkossa helppo ja hyvä työskennellä. Etätyöntekijät, palaverista toiseen siirtyvät ja palaveripaikkaa kahvilasta etsivät löytävät Hemingway’stä loistavat työntekoon suunnitellut tilat – pistorasioista ei tule pulaa!

Alkuillasta ja viikonloppuisin ravintoloiden tuttu olohuonemaisuus korostuu ja tunnelma vaihtuu seurusteluravintolamaiseksi. Ruoka- ja juomavalikoimaan on haettu inspiraatiota suosituista kahvila- ja seurusteluravintolatrendeistä. Esimerkiksi huolella valitusta olut- ja viinivalikoimasta löytyy vaihtoehtoja vaativampaankin makuun. Purtavien osalta pikkusuolaisten ja kahvilatuotteiden valikoimaa on kehitetty – Hietalahden Hemingway’stä saa muun muassa herkullisia bataattiranskalaisia ja listalle on tulossa myös hodari raakayrttimakkaralla. Kahville piipahtavat voivat napata kupposen kylkeen myös herkullisen toastin tai smoothien.

Hemingway’s-ravintolat ovat jatkossa yhä useammin tapahtumapaikkana kiinnostaville tilaisuuksille. Jo avajaisviikon keskiviikkona 19.4. klo 18-19 järjestetään Hietalehden Hemingway’sistä Radio Helsingin Suuren hesalaisen kirjakerhon livelähetys, jossa on vieraana runoilija ja kirjailija Miki Liukkonen. Tapahtuma on avoin kaikille.

Lukupiirit ja erilaiset porukat löytävät Hemingway’s-ravintoloista hyvän tapaamispaikan, jossa voi juttelun lomassa nauttia myös ruuasta ja juomasta. Lisäksi Hietalahdenrannan Hemingway’stä voi tiedustella ryhmille järjestettäviä olut-tastingejä, joissa tutustutaan oluen maailmaan ja makuihin.

Jan Renlund, ketjujohtaja
+358440588505, jan.renlund@restel.fi

Alina Niemi, Brand Manager
+358401278899, alina.niemi@restel.fi

Hemingway's Bar & Cafe tarjoaa kaupunkilaisten parhaat pysähdyspaikat niin nopeaan piipahdukseen kuin pidempäänkin viihtymiseen – aina arjen hengähdystauoista viikonlopun juhlaan. Leppoisa ilmapiiri, laadukas palvelu ja laaja juomavalikoima takaavat viihtymisesi. Voit istahtaa lasilliselle rentoon olohuoneeseemme, pistäytyä työskentelemään kahvikupposen kera tai kokoontua ystävien kanssa pelien ja purtavan äärelle.

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu 43 hotellia ja n. 250 ravintolaa. Restelin liikevaihto vuonna 2016 oli 394 M€. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus City & Resort -ketju ja Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki - Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. BURGER KING®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Bistro Cumulus-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, Wanha Mestari- ja Hemingway’s -ravintolat.

Taco Bell tuo Suomeen Yhdysvalloissa suureen suosioon nousseen Naked Chicken Tacon, jossa rapea broileri korvaa tortillakuoren4.9.2018 09:00Tiedote

Maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi Taco Bell tuo Suomen markkinoille aivan uudenlaisen, innovatiivisen tuotteen, jossa friteerattu broileri korvaa perinteisen tortillakuoren. Kyseessä on Yhdysvalloissa suuren läpimurron tehnyt Naked Chicken Taco, jossa broilerikuoren täytteenä on salaattia, tomaattia, juustoa ja raikasta limejogurttikastiketta. Naked Chicken Taco on ensimmäinen taco, jossa perinteinen tortillakuori on korvattu jollakin muulla raaka-aineella. Se on saatavilla niin kauan kuin tuotetta riittää neljästä Suomen Taco Bell -ravintolasta 10.9.2018 alkaen. Tuotetta saa myös ketjun viidennestä ravintolasta, joka avautuu 13.9.2018 kauppakeskus Dixin katutasoon Vantaalle.