Uusi avaus Kiinteistömaailmassa: Vuokravälitysyksikkö palvelemaan pääkaupunkiseudun asuntosijoittajia ja vuokralaisia

Suomen suurin kiinteistönvälittäjä Kiinteistömaailma vahvistaa vuokravälitystoimintaansa perustamalla pelkästään vuokravälityspalveluja tarjoavan toimipaikan pääkaupunkiseudulle. Ammattimaisesti hoidetulle vuokravälitykselle on jatkuvasti kasvava kysyntä entistä moninaisempien asuntosijoittajien hakiessa sopivia vuokralaisia.

Kiinteistömaailman uusi vuokravälitysliike sijaitsee Helsingin Töölössä palvellen vuokranantajia ja vuokralaisia koko pääkaupunkiseudulla. Yrittäjinä Kiinteistömaailman uusimmassa ketjuyrityksessä ovat kokeneet vuokrausammattilaiset Sari Halkosalmi ja Marko Vaahtera, jotka siirtyvät Kiinteistömaailmaan Realian yksityisomistajien vuokrauksesta.

- Kiinnostus asuntosijoittamiseen on kasvanut selvästi, mikä tarkoittaa suomalaisten asuntosijoittajien olevan yhä taustoiltaan, tilanteiltaan ja vuokranantajakokemuksiltaan yhä moninaisempi ryhmä. Vahvistamme palvelujamme heille tuomalla Kiinteistömaailma-ketjuun pelkästään vuokravälitykseen keskittyvän toimipaikan, kertoo Kiinteistömaailma-ketjun toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Tähän asti Kiinteistömaailman asuntomyymälät ovat palvelleet vuokravälityksessä kiinteistönvälityspalveluiden ohessa. Myös jatkossa vuokravälityspalvelut kuuluvat tyypillisesti Kiinteistömaailman myymälöiden palveluvalikoimaan niin pääkaupunkiseudulla kuin muuallakin Suomessa. Pelkästään vuokraukseen keskittyvä uusi toimipaikka täydentää verkostoa jatkossa merkittävällä tavalla.

Uusi vuokravälitysmyymälä Kiinteistömaailma Vuokravälitys Pääkaupunkiseutu palvelee osoitteessa Mechelininkatu 12-14, Helsinki. Puh. 044 766 4440 ja email vuokraus.pks@kiinteistomaailma.fi.

toimitusjohtaja Erkki Heikkinen, Kiinteistömaailma Oy, puh. 050 4332080
yrittäjä Sari Halkosalmi, Kiinteistömaailma Vuokranvälitys Pääkaupukiseutu, puh. 0400 243 465
yrittäjä Marko Vaahtera, Kiinteistömaailma Vuokranvälitys Pääkaupukiseutu, puh. 050 531 9047

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Mökkiostajan markkina uudistuu – Finsilvan, Kontion ja Kiinteistömaailman konseptilla unelmien kesäpaikan voi ostaa uudiskohteen tavoin5.7.2018 09:00Tiedote

Mökkivalmis-palvelulla uuden mökin voi rakennuttaa ennätyshelposti. Suomen suurimmat metsä-, kiinteistönvälitys ja hirsirakennusalan toimijat Finsilva Oyj, Kiinteistömaailma-ketju ja Kontio Oy tuovat yhdessä markkinoille täysin uudenlaisen vaihtoehdon rakennuttaa moderni vapaa-ajanasunto rantatontille. Uudessa palvelumallissa mökkiprojektin pullonkaulat on tunnistettu ja niihin on haettu ostajaa helpottava ratkaisu. Mökkivalmis-palvelulla ostaja voi hankkia vaivattomasti rakennusvalmiin tontin, hirsihuvilan avaimet käteen -rakennettuna ja edullisen rahoituspaketin koko projektille.

Kiinteistömaailman hintaennuste kunnittain vuosille 2018 -2020: Kaupunkien ja kuntien sisäinen hintahaitari selvässä kasvussa2.5.2018 09:00Tiedote

Koko Suomessa mutta erityisesti maan suurimmissa kasvukeskuksissa kaupungin sisäinen hintahaitari on kasvanut tällä vuosituhannella voimakkaasti ja sama kehitys jatkuu, käy ilmi Kiinteistömaailman, eCraftin ja Etuovi.comin tänään julkaisemasta päivityksestä asuntojen hintaennusteeseen vuosille 2018 -2020. Esimerkiksi Helsingissä kalleimpien asuntojen neliöhinnat ovat jo reilusti yli kolminkertaiset halvimpiin nähden.

KUTSU KIINTEISTÖMAAILMAN, ETUOVI.COMIN JA ECRAFTIN ENNUSTEAAMUUN: Asuntojen hintakehitys Suomen kunnissa vuoteen 202026.4.2018 08:00Kutsu

Kiinteistömaailma, Etuovi.com ja eCraftin julkaisivat alkuvuodesta uuden mallin, joka ennustaa asuntojen hintakehityksen kunnittain vuoteen 2020 asti. Neljännesvuosittaisen ennustepäivityksen yhteydessä julkaisemme nyt myös uutta paikkakuntakohtaista tietoa asuntojen hintojen kasvavasta erilaistumisesta erityyppisten kuntien sisällä. Toimituksenne edustaja on lämpimästi tervetullut aamukahvitilaisuuteen keskiviikkona 2.5.2018 klo 9.00 Scandic Simonkenttään (Simonkatu 9, Helsinki) Tilaisuudessa uudet ennusteet ja hajontamallit esittelevät Kiinteistömaailman toimitusjohtaja Erkki Heikkinen ja eCraftin johtava data-analyytikko Tommi Vilkamo. Paikalla kommenttipuheenvuorollaan on myös Etuovi.comin liiketoimintajohtaja Heikki Huttunen. Ilmoittautumiset ma 30.4.2018 kello 12 mennessä: hanna.lantto@kiinteistomaailma.fi tai puh. 044 714 0090