Uusi avaus Kiinteistömaailmassa: Vuokravälitysyksikkö palvelemaan pääkaupunkiseudun asuntosijoittajia ja vuokralaisia

Suomen suurin kiinteistönvälittäjä Kiinteistömaailma vahvistaa vuokravälitystoimintaansa perustamalla pelkästään vuokravälityspalveluja tarjoavan toimipaikan pääkaupunkiseudulle. Ammattimaisesti hoidetulle vuokravälitykselle on jatkuvasti kasvava kysyntä entistä moninaisempien asuntosijoittajien hakiessa sopivia vuokralaisia.

Kiinteistömaailman uusi vuokravälitysliike sijaitsee Helsingin Töölössä palvellen vuokranantajia ja vuokralaisia koko pääkaupunkiseudulla. Yrittäjinä Kiinteistömaailman uusimmassa ketjuyrityksessä ovat kokeneet vuokrausammattilaiset Sari Halkosalmi ja Marko Vaahtera, jotka siirtyvät Kiinteistömaailmaan Realian yksityisomistajien vuokrauksesta.

- Kiinnostus asuntosijoittamiseen on kasvanut selvästi, mikä tarkoittaa suomalaisten asuntosijoittajien olevan yhä taustoiltaan, tilanteiltaan ja vuokranantajakokemuksiltaan yhä moninaisempi ryhmä. Vahvistamme palvelujamme heille tuomalla Kiinteistömaailma-ketjuun pelkästään vuokravälitykseen keskittyvän toimipaikan, kertoo Kiinteistömaailma-ketjun toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Tähän asti Kiinteistömaailman asuntomyymälät ovat palvelleet vuokravälityksessä kiinteistönvälityspalveluiden ohessa. Myös jatkossa vuokravälityspalvelut kuuluvat tyypillisesti Kiinteistömaailman myymälöiden palveluvalikoimaan niin pääkaupunkiseudulla kuin muuallakin Suomessa. Pelkästään vuokraukseen keskittyvä uusi toimipaikka täydentää verkostoa jatkossa merkittävällä tavalla.

Uusi vuokravälitysmyymälä Kiinteistömaailma Vuokravälitys Pääkaupunkiseutu palvelee osoitteessa Mechelininkatu 12-14, Helsinki. Puh. 044 766 4440 ja email vuokraus.pks@kiinteistomaailma.fi.

toimitusjohtaja Erkki Heikkinen, Kiinteistömaailma Oy, puh. 050 4332080
yrittäjä Sari Halkosalmi, Kiinteistömaailma Vuokranvälitys Pääkaupukiseutu, puh. 0400 243 465
yrittäjä Marko Vaahtera, Kiinteistömaailma Vuokranvälitys Pääkaupukiseutu, puh. 050 531 9047

Kiinteistömaailma on vuonna 1990 perustettu valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee lähes 700 asuntokaupan ammattilaista yli 50 eri paikkakunnalla reilussa 100 asuntomyymälässä. Brändin omistaa Danske Bank ja asuntomyymälät ovat itsenäisten franchising-yrittäjien omistamia osakeyhtiöitä. Useilla alueilla – esimerkiksi pääkaupunkiseudulla – Kiinteistömaailma on alansa kiistaton markkinajohtaja.

Kiinteistönvälittäjäbarometri kertoo: Asuntomarkkinan kuva poikkeuksellisen pirstaleinen9.10.2018 09:15Tiedote

Kiinteistömaailman Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä asuntokaupan kokonaismarkkinan tilastot kertovat, että isossa kuvassa hieman hiljentynyt asuntokaupan trendi jatkuu, vaikka kaikki edellytykset asuntokaupan kasvulle ovat olemassa. Asuntokaupan ennustaminen on tällä hetkellä poikkeuksellisen vaikeaa, koska talouden yleiset trendit ja asuntokaupan toteuma eivät kohtaa, ja alueelliset erot näkyvät kiinteistönvälittäjien vastauksissa selvästi. Barometrissä selvitettiin lisäksi ostajien valveutuneisuutta taloyhtiötietoon liittyen.

Kutsu mediatilaisuuteen 9.10.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä kyselytutkimus suomalaisille asunnonostajille8.10.2018 08:37Kutsu

Kiinteistömaailman puolivuosittainen Kiinteistönvälittäjäbarometri julkaistaan 9.10.2018. Mediatilaisuudessa käydään läpi asuntomarkkinoiden tilannetta sekä kiinteistönvälittäjien näkemyksiä seuraavan puolen vuoden jaksolle. Lisäksi tämän syksyn erikoisteemana on taloyhtiötieto ja ostajien valveutuneisuus asuntokaupoilla.

Kutsu mediatilaisuuteen 9.10.2018 - aiheena tuore Kiinteistönvälittäjäbarometri sekä kyselytutkimus suomalaisille asunnonostajille3.10.2018 08:00Kutsu

Kodinvaihdon polku kulkee uutta reittiä sosiaalisesta mediasta asuntokaupoille17.9.2018 08:00Tiedote

Kiinteistömaailmalla myynnissä olevissa kodeissa asuntoesittely tapahtuu videon avulla vuoden jokaisena päivänä 6000 - 7000 kertaa, oli joulu tahi juhannus. Näiden varsinaisten videoasuntoesittelyjen lisäksi kohdevideoita silmäillään sosiaalisen median kanavilla päivittäin monin-moninkertainen määrä. Kodinvaihtoa edeltävä tapahtumien kulku ei ole kuten ennen, sanoo Kiinteistömaailma Oy:n toimitusjohtaja Erkki Heikkinen.

Mökkiostajan markkina uudistuu – Finsilvan, Kontion ja Kiinteistömaailman konseptilla unelmien kesäpaikan voi ostaa uudiskohteen tavoin5.7.2018 09:00Tiedote

Mökkivalmis-palvelulla uuden mökin voi rakennuttaa ennätyshelposti. Suomen suurimmat metsä-, kiinteistönvälitys ja hirsirakennusalan toimijat Finsilva Oyj, Kiinteistömaailma-ketju ja Kontio Oy tuovat yhdessä markkinoille täysin uudenlaisen vaihtoehdon rakennuttaa moderni vapaa-ajanasunto rantatontille. Uudessa palvelumallissa mökkiprojektin pullonkaulat on tunnistettu ja niihin on haettu ostajaa helpottava ratkaisu. Mökkivalmis-palvelulla ostaja voi hankkia vaivattomasti rakennusvalmiin tontin, hirsihuvilan avaimet käteen -rakennettuna ja edullisen rahoituspaketin koko projektille.