Beely Oy

Uusi Beely-palvelu ratkaisee autoilun ja vaihtoautokaupan ajankohtaisimman haasteen

Helmikuussa perustettu Beely Oy on juuri avannut palvelunsa, joka tuo kokonaan uuden tavan vaihtoauton hankintaan ja käyttöön. Uudenlainen ja joustava palvelu poistaa asiakkaalta auton omistamiseen liittyvät riskit. Beelyn liikeidea, ”Oma auto ilman omistamisen murheita”, kiteyttääkin palvelun luonteen erinomaisesti.

Automarkkina on pysähdyksissä. Eräinä syinä tähän ovat auton ostamista harkitsevien asiakkaiden kokemat epävarmuudet autojen käyttövoimasta ja verotuksesta. Nyt lanseerattava Beely-palvelu tarjoaa autoliikkeille uuden mahdollisuuden vauhdittaa sekä vaihtoautojen myyntiä, sillä palvelun riskittömyys ja helppous kuluttajan kannalta on omiaan houkuttelemaan uusia asiakkaita.

“Halusimme lähteä mukaan rakentamaan uutta autoilun palvelukonseptia. Beelyn avulla voimme tarjota asiakkaillemme helpon ja riskittömän vaihtoehdon autoiluun,” Bilian myyntijohtaja Tommi Lehtonen toteaa.

Asiakkaalle ainutlaatuinen tapa autoilla

Beelyn kaltaista joustavaa ja riskitöntä palvelua vaihtoautoille ei ole aiemmin ollut saatavilla Pohjoismaissa tai Euroopassa. Ajat ovat muuttuneet ja kuluttajat valitsevat entistä useampia kuukausimaksullisia palveluita. Tästä esimerkkinä vaikkapa elokuvien suoratoistopalvelut, jotka toimivat joustavasti kuukausimaksuperiaatteella. Beely haluaa nyt tarjota tämänkaltaisen vaihtoehdon koskemaan myös vaihtoautoja. Beelyn ansiosta kuluttaja voi hankkia vaivattomasti itselleen auton juuri omaan budjettiin sopivalla kuukausimaksulla, ilman auton omistamisen mukanaan tuomia riskejä arvon alenemasta tai yllättävistä huolto- ja korjauskuluista.

Alustavien tunnustelujen perusteella kysyntä Beelyn tarjoamalle kuukausimaksuun perustuvalle palvelulle on kovaa. Beely-palvelu onkin jo kerännyt kymmenittäin kiinnostuneita verkkosivujensa testiversion avauduttua kesäkuun puolivälissä.

”On aika tuoda markkinoille järkevämpi tapa autoiluun sekä tunnistaa ja tunnustaa auton omistamisen mielekkyys ja riskit”, Beely Oy:n toimitusjohtaja Pertti Pigg sanoo.

Mikä on Beely?

Beelyt ovat 1-4-vuotiaita, alle 100 000 kilometriä ajettuja autoja. Beelyn kuukausihinta on edullinen ja sopimuskauden vähimmäispituus vain 12 kuukautta. Sen jälkeen Beelyn voi palauttaa 1 kuukauden irtisanomisajalla. Beely-sopimukseen sisältyvät auton huollot ja korjaukset ilman rajoituksia ja omavastuuta.

Beelyn voi hankkia verkosta tai autoliikkeestä. Beelyssä on tällä hetkellä mukana seitsemän johtavaa merkkiautoliikeketjua yhteensä 20 paikkakunnalta, ja kumppaniverkostoa vahvistetaan asteittain.

”Auto on monelle se ainoa tapa varmistaa arjen sujuvuus. Beelyn myötä saatavilla on nyt riskittömämpi ja joustavampi vaihtoehto hankkia auto”, Pertti Pigg toteaa lopuksi.

Pertti Pigg, Beely Oy:n toimitusjohtaja, puh. 050 568 8266

Beely Oy