Podit Oy

Uusi business podcastien ja -sisältöjen palvelu Podit® tulee markkinoille

Jaa
Poditin tavoitteena on kasvaa Suomessa merkittäväksi business -kohderyhmän audiomediaksi. Palvelu tähtää kansainvälisille markkinoille.

Podit® kerää tieto- ja työelämään sekä itsensä kehittämiseen liittyvät asiasisällöt kuunneltavaksi yhteen applikaatioon. Palvelun kohderyhmänä on päättäjät, toimihenkilöt sekä teknologiaan ja työelämään liittyvistä aihealueista kiinnostuneet kuuntelijat. Palvelu on kuukausimaksullinen.

Poditiin on kerätty kymmeniä tuhansia talouteen, teknologiaan, johtamiseen ja ylipäätään itsensä kehittämiseen liittyviä äänisisältöjä sekä podcastien että kirjojen muodossa. Sisällöt on kategorisoitu yli kolmeenkymmeneen eri aihealueeseen. Podit® on panostanut merkittävästi myös yksinoikeudella tuotettuun sisältöön ja palvelusta löytyy tässä vaiheessa kahdeksan Podit Originals podcast sarjaa. Podit Originals (Liite 1) sarjoissa kuullaan toimialan tunnettuja henkilöitä sekä heidän vieraitaan liike-elämän huipulta.

Äänikirjasopimukset Poditilla on kaikkien merkittävien kustantajien kanssa mukaan lukien Gummerus, Kauppakamari, Otava, SagaEgmont ja WSOY.

”On ollut hienoa huomata, kuinka kustantajat sekä ammattilaiset ovat ottaneet palvelumme vastaan. Olemme iloisia siitä, että kiireinen toimihenkilökohderyhmä sekä kustannustoimiala on toivottanut tervetulleeksi palvelun, missä asiasisällöt on koottu yhden applikaation alle. Aiomme jatkossakin satsata business -audio sisältöihin” yhtiötä luotsaava Juho Jokinen kertoo.

”Me keskitymme tieto- ja asiasisältöihin niin kirjoissa kuin podeissa. Dekkareita tai chick lit -podcast sisältöjä meiltä ei tule löytymään. Kategorisoimme asiasisällöt ja rikastamme dataa jatkokehitystä varten. Meille on ensisijaisen tärkeää luoda sellainen palvelu, mikä rikastaa asiakaskokemusta ja Netflixin tavoin tuo datalähtöisesti business kohderyhmää kiinnostavan sisällön tarjolle. Podcast sisältömme tehdään audio edellä sekä sen datan perusteella, mitä palvelun käytöstä saamme ”, Podit Oy:n johtaja Juho Jokinen kommentoi.

“Vaikkakin suuret yhtiöt ja brändit usein yhdistävät itsensä tunnettuihin podcasteihin, niin sponsorointi ja mainostulot ovat lähes ainoa tapa, jolla sisällöntuottajat saavat palkkaa työstään, jos sitäkään. Meidän missiomme on auttaa podcastaajia ansaitsemaan sisällöntuotannosta rahaa ja sitä kautta ammattimaistaa podcastien tuotantoa. Olemme ensimmäinen palvelu, joka tulee jakamaan käyttäjätuloa business-podcastaajien kanssa. Teemme podcast sisällöntuottajille sen, mitä Spotify lupasi tehdä muusikoille”, Juho Jokinen kertoo.

Yhteyshenkilöt

Juho Jokinen
Podit Oy
050–350 5964
juho@podit.fi
www.podit.fi

Kuvat

Liitteet

Tietoja julkaisijasta

Podit Oy
Podit Oy
Mannerheimintie 109
00280 HELSINKI

http://www.podit.fi

Podit® on yrityksen avainhenkilöiden ja suomalaisten yksityisten sijoittajien 100 prosenttisesti omistama start-up yritys, jonka päämaja on Helsingissä.

Podit® -applikaatio ladattavissa Google Playssa ja AppStoressa.

Kuvia korkearesoluutioisena osoitteesta www.podit.fi/media

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Podit Oy

Bo Haraldin uusin podcastsarja: Faktalompakko tulee - oletko valmis?8.6.2022 07:30:00 EEST | Tiedote

Pankkien ja myöhemmin koko yhteiskunnan digitalisaatiohankkeissa mukana ollut Bo Harald hyppää uuden äärelle juontaessaan ensimmäistä podcastsarjaansa - tunnetaanhan Harald edelläkävijänä monessa asiassa, niin myös tässä. “Faktalompakko tulee - oletko valmis?” on uusi Podit® Originals -sarja, jonka tavoitteena on mahdollisimman kansantajuisesti kertoa edessä olevasta valtavasta muutoksesta datan ja digin maailmassa. Tavoitteena on, että ihmiset kotona, työtehtävissä, yrittäjinä ja politiikassa ymmärtävät, miten faktalompakot ja niitä yhdistävä infrastruktuuri parantavat oman datan hallintaa, palveluita ja tuottavuutta, sekä vähentävät kitkaa, riskejä, harmaata taloutta ja rikollisuutta. Ja että osaamme laajemmin olla ylpeitä siitä, että Suomi on tälläkin digisaralla edelläkävijä.

Inhimillinen johtaminen -podcast avaa modernia johtamista modernien johtajien suulla1.6.2022 07:30:00 EEST | Tiedote

Uudessa, tänään julkaistussa Podit® Originals -sarjassa ”Inhimillinen johtaminen” keskitytään kokeneiden johtajien tarinoihin ja kokemuksiin ihmisten johtamisesta. Sarjassa on kahdeksan reilun puolen tunnin osaa ja sarjan juontaa modernin työelämän ja johtajuuden kehittäjä, Timanttia Consulting toimitusjohtaja Ulla Vilkman. Sarja tarjoaa kuuntelijalle mahdollisuuden peilata omaa johtamistaan, kuulla kokemuksia, sekä mahdollisuuden oppia vieraiden kokemista onnistumisista ja jopa virheistä.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye