Uusi kaupunki-Prisma avataan kauppakeskus Lippulaivaan Espoossa torstaina 31.3. klo 10

Prisma Lippulaivan näppärä sijainti, kattava ja hintatasoltaan edullinen päivittäis- ja käyttötavaravalikoima sekä verkkokaupan noutopiste tuovat helpotusta Espoonlahden alueen asukkaiden ja työmatkalaisten arkeen aamukuudesta aina puoleenyöhön saakka.

Espoon uusin kaupunki-Prisma avaa ovensa kauppakeskus Lippulaivassa Espoonlahdessa torstaina 31. maaliskuuta klo 10:00. Prisma Lippulaivan johtaja Kai Narisella on takanaan yli 23 vuoden ura S-ryhmässä. Prisma Lippulaivan ruoriin hän siirtyy Hyvinkään Prismasta.

- Odotamme erittäin suurella innolla, että pääsemme yhdessä reilun satapäisen henkilökuntamme kanssa tarjoamaan uudenlaisen Prisma-kokemuksen Espoonlahden nopeasti kehittyvälle alueelle. Lippulaivaan pääsee helposti niin autolla, julkisilla kulkuneuvoilla kuin lähialueilta kävellenkin, Narinen sanoo.

- Myymälässämme saa tehtyä sujuvasti niin ruokaostokset kuin muutkin tarpeelliset arjen hankinnat aina pukeutumisesta viihteeseen, urheiluun, kodin sisustamiseen ja lemmikkien hoitoon. Lisäksi verkkokaupan noutopisteemme palvelee paitsi ruokaostoksissa myös suuressa osassa käyttötavaratarpeita.

Ruokaosasto kutsuu kulinaristeja

Prisma Lippulaivassa on oma Fazerin myymäläleipomo, jossa leivotaan uunituoretta leipää. Yhteistyössä Itsudemon kanssa toteutetusta sushibaarista voi kerätä itse mieleisensä annoksen tai napata mukaansa valmiiksi kootun pakkauksen paikan päällä valmistettuja susheja.

- Ruokatori tarjoaa muun muassa dryage -lihaa, tapaksia ja pitsoja, minkä lisäksi asiakkaat voivat kauppareissun yhteydessä istahtaa nauttimaan Prisma Lippulaivan kahvilan tuoreista herkuista, Narinen vinkkaa.

Lippulaivan Prisma palvelee asiakkaita kahdessa eri kerroksessa: päivittäistavaraosastot sijaitsevat kauppakeskuksen ensimmäisessä kerroksessa, ja toisessa kerroksessa on monipuoliset käyttötavaraosastot, jotka kattavat kodin viihteen ja sisustuksen, pukeutumisen, urheiluvälineet sekä lemmikkitarvikkeet. Toisessa kerroksessa palvelee lisäksi HOK-Elannon Omistajapalvelu. HOK-Elanto avaa kauppakeskus Lippulaivaan Prisman ohella Sokos Emotion -myymälän, jonka asiantunteva palvelu ja monipuolinen valikoima täydentää kauneudenhoidon ja hyvinvoinnin tarjontaa entisestään.

Prisma Lippulaiva:

• Prisma Lippulaiva avautuu kauppakeskus Lippulaivaan Espoonlahdessa to 31.3.2022 klo 10. Kello 10 alkavissa avajaisjuhlallisuuksissa paikan päällä ovat Prisma Lippulaivan johtaja Kai Narinensekä Prisma-ketjun johtaja Anu Tuomaala.
  • Prisma Lippulaiva palvelee päivittäin laajoilla aukioloajoilla klo 06–24.
  • Osoite: Espoonlahdenkatu 8, 02320 Espoo
  • Prisma Lippulaiva tarjoaa uudenlaisen Prisma-kokemuksen nopeasti kasvavan Espoonlahden ja sen lähialueiden asukkaille.
  • Prisma Lippulaiva palvelee asiakkaita kauppakeskuksen 1. ja 2. kerroksessa. Ruokatarjonnan ohella palvelukokonaisuuteen kuuluu monipuolinen käyttötavaraosasto, runsas ruokatori, kahvila, Itsudemo-sushibaari sekä verkkokaupan palvelut.
  • Myymälässä työskentelee reilut sata työntekijää.
  • Kyseessä on HOK-Elannon ensimmäinen Prisma-myymälä, jonka kaikissa kylmäkalusteissa on ovet energiansäästön maksimoimiseksi.
  • Prisma Lippulaivan valikoimaan voi vaikuttaa osoitteessa muntoive.fi.

Lisätietoja:

Anu Tuomaala, Prisma-ketjun johtaja, HOK-Elanto, anu.tuomaala(at)sok.fi, puh. 010 76 68 080

Kai Narinen, Prisma Lippulaivan johtaja, HOK-Elanto, kai.narinen(at)sok.fi, puh. 010 765 7211

Anniina KorpelaViestintäpäällikkö

Autan mielelläni, kun tarvitset tietoa HOK-Elannon kaupoista, ravintoloista, muista liiketoiminnoista, kuluttajatrendeistä, vastuullisuudesta tai organisaatiosta yleisesti.

Puh:010 766 0593anniina.korpela@sok.fi

HOK-Elanto, Stadin oma lafka, on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 630 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 500 henkilöä.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 300.

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.