Uusi kiinteistönvälitysketju Vendo aloittaa toimintansa kolmella paikkakunnalla

Vendon tavoitteena on saada vahva markkina-asema kasvukeskuksissa.

Uusi kiinteistönvälitysketju Vendo aloittaa toimintansa 27.1. Aluksi toiminta starttaa Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Myöhemmin vuorossa ovat Seinäjoki ja Jyväskylä.

“Vendo on täyden palvelun kiinteistönvälitysketju. Haluamme tarjota asiakkaalle parhaan hinnan, laadukasta ja luotettavaa asiakaspalvelua ja sujuvan myyntiprosessin. Tavoitteenamme on saada vahva markkina-asema kasvukeskuksissa suurimpien toimijoiden joukossa seuraavan kahden vuoden aikana”, kertoo Vendon toimitusjohtaja Roy Jakobsson.

“Haluamme myös olla houkutteleva työnantaja, joka tarjoaa kiinnostavan vaihtoehdon kiinteistönvälittäjille, jotka etsivät uusia mahdollisuuksia”, Jakobsson jatkaa.

Vendossa yhdistyvät suomalaisen kiinteistöomaisuuden hoitoyhtiö FinCap Oy:n syvällinen tuntemus kiinteistöliiketoiminnasta sekä valtakunnallisen kiinteistönvälitysketju Kotijoukkue Oy:n pitkä kokemus kiinteistönvälitysalalta.

FinCap Oy on yksi Suomen kokeneimmista kiinteistöomaisuuden hoitoyhtiöistä, jonka toiminta kattaa koko kiinteistöliiketoiminnan arvoketjun hankekehityksestä, kohteiden suunnittelusta ja toteutuksesta kiinteistövarallisuuden hoitoon ja myyntiin.

Roy Jakobsson
roy.jakobsson@vendo.fi