Uusi lasten Muksumaailma avasi ovensa Naantalin Kylpylässä

Lapsille on tänä kesänä luvassa entistäkin enemmän mukavaa tekemistä Naantalin Kylpylässä. Upouusi Muksumaailma on auennut tänään 17.6. ja kutsuu nyt pikkuasiakkaat pomppimaan, polkemaan ja pelaamaan. Muksumaailman yhteydessä toimii lisäksi ohjattu ja valvottu lapsiparkki ja leikkipaikka Muksumesta. Lasten palvelut ovat Kylpylän asiakkaille maksuttomia ja lomakausina avoinna päivittäin.
Muksumaailmasta löytyy monenlaista tekemistä: pomppulinna, potkuautoja, pelejä, leikkejä, salibandykaukalo...

Suomen luotetuimmassa kylpylässä panostetaan muksuihin

Tänäkin vuonna Suomen Luotetuin Merkki -tutkimuksessa kylpyläsarjan ykköseksi noussut Naantalin Kylpylä panostaa entistä enemmän lapsiin ja lapsiperheisiin. Haluamme pysyä Suomen ykköskylpylänä ja olla asiakkaidemme luottamuksen arvoisia - tänä vuonna palveluja päätettiin kehittää erityisesti lasten ehdoilla, Kylpylän myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kertoo.

Monenlaista menoa Muksumaailmassa

Upouusi Muksumaailma avataan 17.6. Ovet ovat avoinna päivittäin klo 8-21 aina elokuun puoliväliin saakka. Jatkossa Muksumaailma palvelee myös mm. talvi- ja syyslomakausina.

Majoittuville asiakkaille pääsy Muksumaailmaan on maksuton ja rajaton. Isosta aktiviteettitilasta löytyy mm. salibandykaukalo, pomppulinna, pikkutrampoliineja, polkuautoja, pelejä ja paljon muuta, Hakkarainen luettelee. Lisäksi Kylpylän pihalla on erilaisia ulkopelejä, kuten frisbeegolf- sekä minigolfrata ja tennis- ja beach volley -kenttä, joita varten pelivälineitä voi vuokrata hotellilta. Lisäksi Kylpylän edustalla on oma uimaranta SUP-lautavuokrauspisteineen.

Muksumestasta löytyy aina leikkikavereita

Muksumaailman yhteydessä toimii valvottu Muksumesta, jossa lapset voivat leikkiä turvallisesti leikittäjän ohjauksessa. Muksumesta on avoinna päivittäin klo 15-20, ja myös se on kylpylän asiakkaille maksuton. Muksumestassa pääsee mm. askartelemaan, kuulemaan satuja tai pelailemaan frisbeegolfia ja salibandya muiden lasten kanssa. Muksumestasta löytyykin helposti uusia lomakavereita, ja aikuiset voivat viettää vaikkapa hetken kylpylässä tai hoidoissa lasten viihtyessä lomaleikeissä. Kylpylän toisessa kerroksessa on myös tuttuun tapaan vapaasti käytettävä leikkihuone, mistä löytyy mm. piirustusvälineitä, pelejä ja leluja.

Muksujen kanssa altailla

Allasalueelle, ulkoaltaan viereiseen pieneen huvimajaan on rakennettu lasten leikkipaikka, johon on suora näkyvyys ulkoaltaalta. Lisäksi altailta löytyy kivoja vesileluja pikkuvesipedoille. Esimerkiksi uimaopetteluun Kylpylän lämpimät vedet ja rauhalliset altaat sopivat hyvin. Porealtaita on kaksin kappalein, joten tilaa löytyy mukavasti. Isommat lapset viihtyvät taas ulkoaltaalla - tai allasbaarin jätskialtaalla, Hakkarainen naurahtaa.

Kylpylän muksuvieraille suunnattujen palveluiden tavoite on helpottaa ja tietysti hauskuuttaa lapsiperheiden lomailua. Muksumaailma ja Muksumesta täydentävät hyvin Naantalin muiden suosikkikohteiden, Muumimaailman ja Väskin seikkailusaaren tarjontaa. Vastaavaa leikkipaikkaa ei Naantalissa ennestään ole. Kylpylällä voi viettää rennon päivän lasten kanssa joko leikkien tai lepäillen, tilanteen ja säänkin mukaan. Näin koko perhe voi entistä joustavammin nauttia hoidoista, ravintolapalveluista ja allasalueesta, ilman stressiä, Hakkarainen tiivistää.

AUKIOLOAJAT

Muksumaailma avoinna kesäkautena 17.6. alkaen aina elokuun puoliväliin asti (pl. 8.-10.7.). Auki päivittäin klo 8-21.

Muksumesta avoinna 17.6. alkaen aina elokuun puoliväliin asti. Auki päivittäin klo 15-20.
Muksumestassa ohjattuja pelejä ja muuta ohjelmaa, päivittäinen aikataulu Kylpylän viikko-ohjelmassa.

Lisätiedot:

Joni Hakkarainen
Myynti- ja markkinointijohtaja
Puh.: 044 55 66 285
Email: joni.hakkarainen@sunbornhotels.com

Naantalin Kylpylä on koko perheen kesälomakohde meren rannalla.
Muksumaailmassa lapset pääsevät liikkumaan!

Naantalin Kylpylä on tunnettu kylpylä- ja kongressihotelli meren rannalla, Naantalin idyllisen vanhan kaupungin kyljessä. Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, joka tunnetaan erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja laadukkaiden ravintolapalveluiden tuottajana. Yritykseen kuuluvat Naantalin Kylpylä ja Ruissalon Kylpylä ravintoloineen, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Naantalin Kaivohuone ja Snickari Naantalissa.