Uusi lastenkirja opettaa hellästi elämän merkityksellisyydestä ja logofilosofiasta!

Äiti, kerro mikä on elämän tarkoitus -kirja pohjautuu Viktor Franklin tarkoituskeskeiseen ja elämänmyönteiseen logofilosofiaan.

Äiti, kerro mikä on elämän tarkoitus (Basam Books 2022)

Eila Vähäkuopuksen Äiti, kerro mikä on elämän tarkoitus on ihastuttava iltasatukirja kaikille lapsille ja perheille. Kirja kertoo suuria kysymyksiä kysyvästä lapsesta ja äidistä, joka vastaa näihin kysymyksiin parhaansa mukaan.

Kirja auttaa löytämään kaikista elämän hetkistä merkityksellisyyttä. Siinä kurkistetaan iloon ja onnellisuuteen, inspiraatioon ja innostumiseen, elämyksiin ja vastoinkäymisiin – jopa kuoleman merkitykseen.

Teos pohjautuu Viktor Franklin logofilosofiaan, joka on tarkoituskeskeistä, elämänmyönteistä filosofiaa. Logofilosofia esitetään yksinkertaistetussa muodossa, jotta siitä on helpompi keskustella pienen lapsen kanssa.

Kirja on kuvitettu Vähäkuopuksen omilla maalauksilla, jotka ovat symbolisia, pieniä kurkistusikkunoita elämään: ”Toivon, että kirjan kuvitus herättelee lukijoiden mielikuvitusta ja innostaa lapsia ja aikuisia tekemään rohkeasti omia luovia juttuja.”

Kirja sopii erityisesti myös lukijoille, jotka ovat kiinnostuneita logoterapiasta, psykologiasta, positiivisesta psykologiasta, psykoterapiasta ja muusta ihmiselämää rikastuttavasta ajattelusta.

Eila Vähäkuopus on oululainen logoterapiaohjaaja ja viestinnän ammattilainen. Äiti, kerro mikä on elämän tarkoitus on hänen esikoisteoksensa.

Äiti, kerro mikä on elämän tarkoitus (Basam Books 2022)

KUTSU: Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuudet 7.12., 12.12. ja 15.12.2.12.2022 12:06:19 EET | Kutsu

Lämpimästi tervetuloa Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta -kirjan julkistamistilaisuuksiin Helsingissä (VALO Hotel & Work) 7.12. klo 17-18.30, Oulussa (Hotelli Lasaretti) 12.12. klo 17-18.30 ja etänä 15.12. klo 16-17. Helsingin ja Oulun tilaisuudessa on kirjaesittelyn ja kirjailijan puheenvuoron lisäksi paneelikeskustelu sekä vuorovaikutteinen osuus osallistujien kanssa. Voit ilmoittautua tilaisuuksiin osoitteessa: https://q.surveypal.com/johda-uuvuttamatta Lääkäri ja yritysvalmentaja Lari Karjula ehdottaa kirjassaan Ymmärrä uupunutta, johda uuvuttamatta ratkaisuja uupumisen välttämiseksi sekä keinoja siihen, millaisella johtamisella ja organisaatiokulttuurilla uupumuksia voidaan välttää. Kirja on oppimatka ihmismieleen, ja kirjassa tarjotaan käytännönläheisiä näkökulmia, miten ihmismieli huomioidaan johtamisessa ja organisaatiokulttuurissa. Kirja on suunnattu erityisesti johtajille, esihenkilöille ja kaikille niille, jotka haluavat rakentaa ympärilleen yhä parempia tiimejä, joissa i

KUTSU: Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen julkistamistilaisuus to 1.12. klo 925.11.2022 09:20:00 EET | Kutsu