Leo's Leikkimaa

Uusi Leos Leikkimaa avataan perjantaina 1.3. Espoossa

Pohjoismaiden nopeimmin kasvava sisäleikkipuistoketju, Leos Lekland, avaa pääkaupunkiseudun ensimmäisen, 8000 m2:n kokoisen Leos Leikkimaan tämän viikon perjantaina (1.3.) Espoon Laajalahdessa, osoitteessa Sinimäentie 20.
Volcano-tulivuoriliukumäki

”Ensimmäinen pääkaupunkiseudulle avattava Leos Leikkimaa on osoitus siitä, miten merkittävä markkina Suomi on meille. Olemme hyvin innoissamme tuodessamme uuden leikkimaakonseptimme lapsille ja aikuisille Espooseen”, Leos Leklandin toimitusjohtaja Joakim Gunler sanoo.

Sisäleikkipuiston tarjontaan kuuluvat muun muassa kaikkein pienimmille lapsille suunnattu Leon minimaailma ja suurempaa haastetta hakeville isommille lapsille Parkour-alue. Lisäksi Espooseen tulevat sisäleikkipuistoketjun viimeisimmät uutuudet, Jump Challenge ja Crocodile Slide. Leikkimaassa on myös seitsemän eri teeman mukaan rakennettua synttärihuonetta ja ravintola, johon mahtuu 300 asiakasta.

Leos Leikkimaa on hauska ja seikkailuhenkinen tapaamispaikka lapsiperheille, joissa on 0-12-vuotiaita lapsia ja jossa koko perhe voi leikkiä ja liikkua yhdessä. Leos Leikkimaa on rakentanut menestyskonseptin, joka houkuttaa lapsia leikkimään ja liikkumaan niin, että liikunnasta tulee mieluisa tapa. Lasten aktiivisella liikkumisella on yhä tärkeämpi merkitys tietokoneiden, tablettien ja älypuhelinten käytön lisääntyessä.

Leos Leikkimaa jatkaa toimintansa laajentamista Suomessa avaamalla muutaman viikon kuluttua maaliskuussa uuden leikkimaan Turussa. Yhtiöllä on 45 leikkimaata Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa ja lisäksi se on laajentamassa toimintaansa syksyllä 2019 Saksaan.

Leos Leikkimaa Espoossa:

• 8000 neliömetriä leikkitilaa
  • Bistro-ravintola 300 henkilölle
  • ”Minimaailma” eli oma leikkialue alue 0-5-vuotialle lapsille
  • Seitsemän synttärihuonetta
  • 46. Leos Leikkimaa ja kuudes Suomessa oleva leikkimaa
  • Avataan 1.3.2019 Espoon Laajalahdessa (Sinimäentie 20)

Leos Leikkimaassa Espoossa on seuraavat leikkialueet:

• Snake Slide -liukumäki

Puh: 0400 717 302
Sähköposti: veera.kiviluoma@leosleikkimaa.fi

Tietoa Leos Leklandista

Leos Lekland on Pohjoismaiden suurin leikkimaaketju, jolla on 45 leikkimaata: 26 Ruotsissa, yhdeksän Norjassa, viisi Tanskassa ja viisi Suomessa. Suomessa yritys toimii nimellä Leos Leikkimaa. Kun yritys aloitti toimintansa vuonna 2006, oli perustajien tavoitteena luoda perheille kohtaamispaikka, jossa pääpaino on leikissä ja liikunnassa. Tämä on entistä ajankohtaisempaa nyt, kun muun muassa Maailman terveysjärjestö WHO:n raporttien mukaan lapset liikkuvat liian vähän. Yrityksen menestys perustuu vahvaan konseptiin, jossa koko perhe voi leikkiä ja liikkua. Toiminnan painopiste on turvallisuudessa, siisteydessä ja palveluhenkisyydessä, www.leosleikkimaa.fi.

Volcano-tulivuoriliukumäki
Toimitusjohtaja Joakim Gunler

Lue lisää julkaisijalta Leo's Leikkimaa

Leo’s Leikkimaa aukeaa jälleen – uusi varausjärjestelmä parantaa leikkijöiden turvallisuutta16.6.2020 08:50:00 EEST | Tiedote

Leo’s Leikkimaa -sisäleikkipuistot ovat olleet suljettuina kevään koronaepidemian vuoksi. Leikkimaat ovat nyt avautumassa uudelleen – Suomessa avautumispäivä on maanantai 22.6. Leikkimaiden toimintaa on kehitetty vastaamaan uuden arjen vaatimuksia, jotta asiakkaille voidaan tarjota turvallinen ja sujuva kokemus. Suurin muutos on se, että leikkimaiden kävijämäärää rajoitetaan uuden varausjärjestelmän avulla.

Sisäleikkipuisto Leos Leikkimaa laajentaa toimintaansa avaamalla kolme uutta leikkimaata pääkaupunkiseudulle ja yhden Turkuun26.10.2018 10:44:48 EEST | Tiedote

Pohjoismaiden suurin sisäleikkipuistoketju Leos Lekland, joka toimii Suomessa nimellä Leos Leikkimaa, laajentaa toimintaansa Suomessa. Yhtiön tavoitteena on avata kolme uutta sisäleikkipuistoa pääkaupunkiseudulla, joista ensimmäinen avataan Espoon Laajalahdessa helmikuussa 2019. Leos Leikkimaa avaa uuden leikkimaan myös Turussa maaliskuussa 2019. Jokainen uusi leikkimaa on noin viiden miljoonan euron investointi. Neljä uutta leikkimaata tulevat työllistämään yhteensä noin 200 uutta työntekijää.

Leos Leikkimaa menestyy hyvin Suomessa ja avaa kuusi uutta leikkimaata seuraavan 12 kuukauden aikana15.9.2017 09:23:37 EEST | Tiedote

Pohjoismaiden suurin sisäleikkipuistoketju Leos Lekland on erittäin tyytyväinen aloitukseensa Suomessa. Yhtiö avaa loppuvuoden aikana uudet leikkimaat Lahteen, Jyväskylään ja Poriin ja vuonna 2018 Turkuun, Espooseen ja Helsinkiin. Näihin kuuteen kohteeseen syntyy yhteensä 180 uutta työpaikkaa. Jokainen uusi leikkimaa on noin viiden miljoonan euron investointi.