Uusi Nopeamedia-palvelu mahdollistaa julkaisun helposti verkkoon ja painettuna

Verkkovaraani on julkaissut uuden Nopeamedia-palvelun, joka mahdollistaa saman sisällön julkaisun sekä verkkosivustona että painettuna lehtenä. Palvelu soveltuu esimerkiksi lehtien, vuosikertomusten ja oppaiden julkaisuun. Palvelu on helppokäyttöinen ja kuukausimaksullinen ja säästää taittokustannuksissa.

Nopeamedian avulla esimerkiksi asiakaslehtiä ja jäsenlehtiä julkaisevat yritykset ja organisaatiot voivat helpottaa siirtymistään verkkolehtiin, sillä palvelun avulla on mahdollista julkaista verkkolehti ja paperilehti samasta aineistosta ilman lisäkustannuksia. Verkkolehden avulla on mahdollista kasvattaa lukijakuntaa esimerkiksi jakamalla valittuja artikkeleita sosiaalisessa mediassa.

Lehtien lisäksi palvelua voi hyödyntää erilaisten yritysraporttien kuten vuosikertomusten julkaisuun. Verkkovaraani onkin toteuttanut Kymenlaakson sähkölle ja Naantalin Energialle palvelua hyödyntävät verkkovuosikertomukset, joista on painettu myös paperiversiot.

On hienoa päästä julkaisemaan pitkän kehitystyömme tulos. Palvelussa on jo nykyisellään laajat sisällönhallinnan ja julkaisun ominaisuudet, joita aiomme kehittää yhteistyössä uusien asiakkaidemme kanssa, kertoo Verkkovaraanin toimitusjohtaja Jesse Kivialho.

Lisätietoja Nopeamedia-palvelusta antaa

Verkkovaraanin toimitusjohtaja
Jesse Kivialho
jesse.kivialho@verkkovaraani.fi

Uusmediatoimisto Verkkovaraani Oy
Paasivuorenkatu 4-6 A

Verkkovaraani on vuonna 1998 perustettu moderneja verkkopalveluita tuottava yritys. Verkkovaraani tuottaa verkkosivustoja, verkkokauppoja, verkkolehtiä ja muita verkkoratkaisuita palvelemaan asiakkaiden viestintää, markkinointia ja liiketoimintaa. Internet-palveluiden lisäksi Verkkovaraanilta saa graafisen suunnittelun ja digitaalisen markkinoinnin palveluita.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi